BRD Romania: Mesajul Oficial cu o Atentionare pentru Clienti

0

BRD Romania inlocuire

BRD Romania a publicat un mesaj oficial cu o atentionare care ii vizeaza pe toti clientii sai din toata Romania, iar aici vorbim despre o problema extrem de serioasa despre care oricine ar trebui sa stie. Totul face parte dintr-o alerta privind atacurile informatice din ultima perioada din tara noastra, cei de la BRD Romania incrcand sa ii ajute pe clientii din toata tara sa isi tina banii in siguranta in fata hackerilor care incearca sa ii desparta de ei acum.

BRD Romania incaerca sa ii ajute pe romanii din toata tara sa aiba parte de cele mai bune experiente cand vine vorba despre folosirea serviciilor sale, iar mesajele de acest gen sunt o metoda buna prin care poate face asta. De aceasta data BRD Romania vorbeste despre fraudele care implica manipulrea victimei sa renunte la banii pe care ii are prin compromiterea unui sistem de mesagerie prin care aceasta primeste diverse informatii.

BRD Romania: Mesajul Oficial cu o Atentionare pentru Clienti

BRD Romania spune ca atunci cand atacatorii obtin acces la adresa de email a unei companii, sau a unui om de afaceri, pot trimite email-uri catre partenerii lor cu cereri de plata pentru diverse servicii. Aceste cereri vin sub forma de facturi care nu au datele bancare ale companiilor care furnizeaza serviciile, ci unele false, ale atacatorilor, iar pentru ca mesajul vine de la o adresa de email cunoscuta, victimele sunt pacalite sa le trimita bani hackerilor.

BRD Romania spune ca fraudele de acest gen pot fi desfasurate in multiple forme si implica furtul identitatii unei companii, sau a unui furnizor de servicii, iar banii sunt destul de greu de recuperat. In urma implementarii noilor masuri de protectie bancara prin directiva PSD2, cei de la BRD Romania, la fel ca si alte banci, spun ca recuperarea banilor furati prin aceste moduri e dificila pentru ca e vorba despre o tranzactie facuta efectiv de catre client catre un alt cont.

BRD Romania spune ca atunci cand primim diverse cereri de plata, indiferent sub ce forma, sa ne asiguram de faptul ca ele vin de la persoanele care trebuie, si sa nu facem platile pana nu verificam serios identitatea lor.