Planeta Neptun: INCREDIBILA Descoperire Istorica a Omenirii

Planeta Neptun superionic

Planeta Neptun are dezvaluita o incredibila descoperire de catre oamenii de stiinta pentru intreaga omenire, iar asta deoarece o premiera istorica a fost realizata de catre acestia, iar ea este una extrem de importanta. Mai exact, pentru prima oara in istorie, oamenii de stiinta au reusit sa recreeze in laborator gheata superionica regasita pe planeta Neptun, sau chiar pe Uranus, aceasta realizare parand complet imposibila pana in momentul de fata pentru cercetatori.

Planeta Neptun ar avea gheata superinonica formata aproape de centrul sau, oamenii de stiinta reusind sa o descopere pentru prima oara in urma primelor misiuni care au ajuns langa aceasta planeta. Oamenii de stiinta spun ca in baza acestei descoperiri incredibile facuta in legatura cu gheata superionica de pe planeta Neptun, au descoperit o noua stare pe care o poate avea apa, una pe care nu credeau ca o pot confirma si recrea pana in momentul de fata.

Planeta Neptun: INCREDIBILA Descoperire Istorica a Omenirii

Planeta Neptun are o presiune imensa aproape de nucleul sau, astfel ca pentru a se recrea gheata superionica, oamenii de stiinta au plasat apa intre doua diamante pe care le-au le-au presa cu forta unul in celalalt. Pentru a completa procesul, ei au folosit un laser indreptat spre diamante pentru a incalzi apa si a reproduce starea in care s-ar afla ea aproape de nucleul pe care-l are planeta Neptun, astfel ca vorbim despre o descoperire istorica de care omenirea ar putae beneficia in viitor.

“Gheața superionică a fost întrezărită doar într-o scurtă clipă, când oamenii de știință au trimis o undă de șoc printr-o picătură de apă, dar în noul studiu publicat în revista Nature Physics, oamenii de știință au găsit o modalitate de a crea, susține și examina în mod fiabil gheața. A fost o surpriză – toată lumea a crezut că această fază nu va apărea până când veți fi la presiuni mult mai mari decât acolo unde am găsit-o prima dată. Dar am putut să cartografiam foarte precis proprietățile acestei noi gheațe, care constituie o nouă fază a materiei, datorită mai multor instrumente puternice.”

Planeta Neptun ar avea gheata superionica in abundenta aproape de nucleul sau, iar oamenii de stiinta spun ca felul in care se formeaza aceasta reprezinta o schimbare structurala a apei, nu una chimica. Reproducerea sa intr-un laborator de catre oamenii de stiinta este remarcabila, insa pana cand vom ajunge pe planeta Neptun si vom putea analiza gheata superionica de acolo, totul ramane la un nivel doar teoretic, din pacate.

Planeta Neptun va mai fi cu siguranta si centrul altor descoperiri foarte importante, insa ramane de vazut in ce masura vom putea vedea si imagini clare de acolo, sau vor fi preluate probe.