Planeta Jupiter: Descoperirile ULUITOARE Dezvaluite Omenirii

Planeta Jupiter are o serie intreaga de descoperiri uluitoare dezvaluite de catre NASA pentru intreaga omenire, iar dupa cum puteti vedea, vorbim despre ani intregi de cercetare condensati intr-un studiu impresionant. Cei de la NASA au folosit sonda spatiala Juno pentru a oferi in sfarsit primele detalii cu privire la ceea ce se ascunde sub atmosfera pe care planeta Jupiter o are, iar descoperirile facute de catre oamenii de stiinta sunt cu adevarat uimitoare.

Planeta Jupiter ar avea furtuni care ajung pana la adancimi de chiar si 500 de kilometri in momentul de fata, iar cea mai mare si mai usor de recunoscut dintre toate ajunge atat de adanc spre suprafata planetei. Cei de la NASA au folosit diverse instrumente existente pe sonda spatiala Juno pentru a analiza cu mai mare atentie ceea ce se intampla pe planeta Jupiter, iar descoperirile ii ajuta sa inteleaga mult mai bine ceea ce se intampla in cadrul corpului cosmic.

Planeta Jupiter: Descoperirile ULUITOARE Dezvaluite Omenirii

Planeta Jupiter a avut deasemenea observat de catre oamenii de stiinta si felul in care vanturile puternice dintre furtunile planete influenteaza modul in care furtunile active isi pastreaza longevitatea. NASA spuns ca furtuna cea mai mare de pe planeta Jupiter nu va disparea prea curand, iar asta pentru ca adancimea pana la care ajunge spre suprafata este unul dintre principalele motive din cauza careia ea a rezistat atat de mult in timp, si continua sa “supravietuiasca”.

“Anterior, Juno ne-a surprins cu indicii că fenomenele din atmosfera lui Jupiter au fost mai adânci decât se aștepta. Acum, începem să punem împreună toate aceste piese individuale și să înțelegem prima noastră reală a modului în care funcționează atmosfera frumoasă și violentă a lui Jupiter – în 3D.

Având în vedere că Juno călătorește jos peste puntea de nori a lui Jupiter, la aproximativ 130.000 mph (209.000 km/h), oamenii de știință de la Juno au reușit să măsoare schimbările de viteză de 0,01 milimetri pe secundă folosind o antenă de urmărire a Rețelei de spațiu adânc a NASA, de la o distanță de peste 400 de milioane de mile (650). milioane de kilometri). Acest lucru a permis echipei să limiteze adâncimea Marelui Punct Roșu la aproximativ 300 de mile (500 de kilometri) sub vârfurile norilor.”

Planeta Jupiter are in aceasta furtuna unul dintre elementele care sunt cel mai usor de recunoscut cand vine vorba de planeta, iar ea nu va disparea prea curand chiar daca de ceva vreme se micsoreaza. Oricand de mult s-ar disipa din aceasta furtuna uriasa de pe planeta Jupiter, oamenii de stiinta sunt siguri ca ea nu va disparea, asa cum si celelalte care se intind adanc pana la suprafata planetei vor ramane fixe in pozitiile in care sunt pentru perioade lungi de timp.

Planeta Jupiter va mai fi in continuare foarte serios monitorizata de catre NASA pentru a i se mai explica si alte secrete, asa ca ramane sa vedem ce va mai fi dezvaluit.