DIGI Mobil: Anuntul Oficial, ce Nu Parea Posibil pentru Compania Romaneasca

DIGI Mobil anuntul oficial posibil compania romaneasca

DIGI Mobil este cel mai mare operator de telecomunicatii detinut de catre o companie romaneasca, cei de la RCS & RDS reusind ceva ce nu parea posibil pentru o companie locala, dar iata ca totui se pot face si lucruri bune. Cei de la DIGI Mobil au anuntat in cursul zilelor trecute faptul ca au inregistrat o crestere de 12% a numarului de clienti care ii folosesc serviciile de telecomunicatii in Romania, ajungand la un total de 4.1 milioane de unitati generatoare de venituri.

DIGI Mobil nu surprinde totusi doar cu aceasta realizare, iar asta pentru ca in Spania a reusit ceva si mai impresionant, acolo numarul de unitati generatoare de venituri crescand cu 26%. In Spania compania a nu mai putin de 2.8 milioane de unitati generatoare de venituri, cifra crescand cu peste 500.000 fata de aceeasi perioada a anului trecut, ceea ce este o realizare impresionanta intr-o piata atat de matura cum este cea a Spaniei.

DIGI Mobil inregistreaza cresteri mari ale clientilor mobili

Per total, RCS & RDS a dezvaluit ca numarul de clienti ai serviciilor de telecomunicatii mobile a crescut cu aproximativ 900.000 de unitati generatoare de venituri intr-un an de zile in Romania si Spania. Cifra este una impresionanta din toate punctele de vedere, iar asta in conditiile in care compania nu are puterea financiara a grupurilor mari de telecomunicatii cu care se lupta in ambele piete, insa si in Italia, acolo unde succesul e ceva mai mic.

Realizarile de acest gen ale unei companii romanesti sunt demne de toata lauda, mai ales daca le privim in contextul in care ele sunt realizate in piete telecom unde a concurat cu grupuri mult mai puternice din punct de vedere financiar. Totul se bazeaza pe investitiile facute in ultimii ani, dar si pe acoperirea unei cereri care exista peste tot in lume, cea de servicii foarte ieftine, iar desi calitatea nu e cea mai buna, iata ca in final pretul a contat cel mai mult.

Trend-urile de crestere ale companiei s-au cam mentinut in 2020 si 2021, astfel ca daca ele nu se vor schimba in 2022, e posibil sa vedem noi anunturi impresionante de acest gen in viitor.