BANCA Transilvania: Noua Atentionare URGENTA pentru Toti Clientii Romani

BANCA Transilvania Noua Atentionare URGENTA Toti Clientii Romani

BANCA Transilvania ii atentioneaza foarte serios pe clientii din toata Romania in legatura cu ceva extrem de serios care ar trebui sa fie in atentia lor chiar in acest moment, iar asta pentru ca vorbim despre o problema care poate deveni foarte serioasa, foarte rapid. Cei de la BANCA Transilvania au creat o lista cu informatii extrem de importante cu privire la modurile in care oamenii trebuie sa se protejeze atunci cand fac plati, indiferent daca e vorba despre cele fizice, la POS, sau online.

BANCA Transilvania le spune intai romanilor ca daca fac o plata la un POS, trebuie sa primeasca intotdeauna o chitanta pentru tranzactie, indiferent daca e aprobata sua respinsa, si ca trebuie sa verifice in aplicatiile de mobile, sau internet, banking pentru tranzactii. Mai mult decat atat, BANCA Transilvania spune ca exista limite in ceea ce priveste tranzactiile care pot fi facute de catre clienti fara a introduce PIN-ul cardurilor, limita fiind de 100 de LEI.

BANCA Transilvania: Noua Atentionare URGENTA pentru Toti Clientii Romani

BANCA Transilvania vorbeste si despre platile online care pot fi facute de catre romani, iar in aceasta situatie le cere in principal sa fie foarte atenti cand trebuie sa faca plata pentru a vedea daca website-ul prin care se face ea este sigur, sau nu. In cazul in care exista indoieli vis-a-vis de securitatea website-ul prin care trebuie sa platim, BANCA Transilvania ne recomanda sa evitam sa facem respectiva plata pentru a nu risca sa avem datele furate.

BANCA Transilvania ne spune deasemenea ca in momentul in care facem o plata online, ar trebui sa introducem doar datele care exista pe card, si sunt vizibile, fara a oferi informatii vis-a-vis de datele de logare in conturile de internet si mobile banking. BANCA Transilvania vorbeste deasemenea si despre ajutorul pe care il pot cere clientii in cazul in care sunt victimele unui furt de bani, sau date personale, elemente foarte importante despre care clientii trebuie sa stie.

BANCA Transilvania stie foarte bine ca oricare dintre clientii sai are nevoie de informatii de acest gen pentru a fi in siguranta, si a isi proteja banii, asa ca este important sa fiti informati in legatura cu modul in care ar trebui sa actionati pentru a face plati, si nu numai.