WhatsApp Premium: Abonamentul SECRET pentru Aplicatia Telefoanelor

WhatsApp Premium Abonamentul SECRET Aplicatia Telefoanelor

WhatsApp Premium este noul abonament pentru aplicatia de mesagerie pe care foarte multi oameni o folosesc in intreaga lume, iar ceea ce se zvonea de foarte multa vreme urmeaza sa se transforme in realitate intr-un final. WhatsApp lucreaza in final la acest abonament care se va numi Premium, iar dupa cum puteti vedea si in imaginea de mai jos, vorbim despre cateva beneficii pentru cei care vor dori sa profite de ceea ce a fost gandit.

WhatsApp Premium este un abonament gandit pentru companiile care sunt active in cadrul platformei de mesagerie in momentul de fata, scopul sau fiind de a le oferi acestora posibilitatea de a avea cateva beneficii speciale. Unul dintre aceste beneficii este posibilitatea de a folosi un link personalizat pentru a directiona oamenii catre magazinul vizibil in cadrul platformei WhatsApp, ceva care poate fi extrem de important pentru multe companii.

WhatsApp Premium: Abonamentul SECRET pentru Aplicatia Telefoanelor

WhatsApp Premium Abonamentul SECRET Aplicatia Telefoanelor companii

WhatsApp va oferi deasemenea prin abonamentul Premium optiunea pentru companii de a isi conecta contul la maxim 10 dispozitive in acelasi timp, fata de 5 cat este limitarea impusa pentru utilizatorii obisnuiti din cadrul platformei. WhatsApp vrea sa scoata cat mai multi bani de la companiile care sunt active in cadrul platformei sale de mesagerie in momentul de fata, ceva ce desigur ca unele dintre ele si-ar putea dori sa aiba.

WhatsApp stie foarte bine ca exista multe companii care vor sa beneficieze de optiuni de acest gen, chiar daca ar trebui sa plateasca o suma modica de bani pentru ele, iar asta deoarece e improbabil de crezut ca se va plati un pret mare pentru abonamentul Premium. Desi cei de la WhatsApp au spus ca aplicatia va ramane totdeauna gratuita, dupa ce a fost cumparat ade catre Facebook, planurile s-au schimbat pentru a forta generarea de bani cu ea.

WhatsApp nu a dezvaluit deocamdata oficial planurile sale in legatura cu acest abonament premium, asa ca ramane de vazut de cat timp va fi nevoie efectiv pentru ca functionalitatea sa fie oferita pentru companiile din toata lumea.