DACIA: Explicatia CEO-ului Privind Deciziile pentru Masini care au Dezamagit

DACIA Explicatia CEO Deciziile Masini Dezamagit

DACIA, prin vocea CEO-ului sau Denis le Vot, le explica oamenilor despre motivele din spatele unor decizii care au surprins foarte multa lume, si care au generat destule discutii dupa ce au fost realizate teste pe masinile companiei producatoare de catre Euro NCAP.

In baza acestor teste, masinile cele mai noi ale DACIA au obtinut 1, sau 2, stele la testele Euro NCAP, iar asta in ciuda faptului ca de la compania romaneasca au venit mesaje care incercau sa linisteasca oamenii ingrijorati.

DACIA spune ca respecta intrutotul legea cand vine vorba despre siguranta masinilor pe care le vinde, astfel ca acestea au implementate masurile de siguranta impuse de catre lege pentru a proteja pasagerii si soferii impotriva accidentelor grave.

Totusi, DACIA spune ca acei clienti care vor sa cumpere masini care obtin 5 stele la testele Euro NCAP, pot sa o faca, daca astfel aleg sa isi cheluie banii, insa restul pot alege masinile sale, chiar daca nu au tot ceea ce se cere.

Compania ne transmite, prin CEO-ul sau, ca Euro NCAP ar treaba sa de facut, si ca este admirabil, dar si compania are obiectivele sale, iar unul dintre cele principale este de a face masinile cat mai accesibile pentru un numar cat mai mare de consumatori.

CEO-ul DACIA spune ca echipamentele incluse in masini sunt disponibile pentru ca ofera un beneficiu clar, si au un scop, Denis le Vot intreband daca un senzor de avertizare pentru centura pasagerilor este o dotare critica, sa doar „buna de avut”.

“Euro NCAP are o treabă de făcut și o admir pentru asta, dar avem și o treabă, care este să facem mobilitatea accesibilă tuturor. Adăugăm echipamente mașinilor noastre dacă au un beneficiu clar, un scop. Întreb dacă un avertisment care să vă spună dacă centura de siguranță din spate este închisă este esențial sau plăcut să aveți? Fiecare ar trebui să fie liber să aibă propriul răspuns la aceste întrebări.” a declarat Denis le Vot pentru Autocar.

DACIA da de inteles ca integreaza in masini acele sisteme de siguranta pe care este obligata sa le integreze, dar dincolo de asta, suplimentar evita sa adauge prea multe pentru a nu creste costurile de fabricate ale masinilor pe care le vinde.

Motivul din cauza caruia DACIA Jogger a obtinut, de exemplu, doar o stea in testele Euro NCAP are la baza lipsa unor senzori suplimentari de siguranta in caz de coliziune cu diverse obiecte, sau pietoni, asta desi masinile au sistem de franare de urgenta in caz de impact.

DACIA va continua sa faca masini care sa fie cat se poate de accesibile, si va oferi elemente de siguranta conform cerintelor legale, clientii care sunt interesati de mai mult avand optiunea de a alege masinile care sunt vandute de catre concurenta.