Informarea Oficiala a lui Sorin Grindeanu, Autostrada la care Incepe Constructia, alte Proiecte in Derulare

Informarea Oficiala Sorin Grindeanu Autostrada Incepe Constructia Proiecte Derulare

Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor a anuntat in mod oficial faptul ca incep lucrarile la primul lor al unei autostrazi asteptata de foarte multa lume de ani de zile, mai exact cea dintre orasele Ploiesti si Buzau, lucrarile urmand a incepe la lotul 1 in 22 august, el avand 21 de kilometri.

Sorin Grindeanu spune ca inca 17.5 kilometri a autostrazii de centura a Bucurestiului au acum un constructor desemnat, dar si ca urmeaza sa fie construite noi pasaje CFR in diverse localitati din tara, iar compania feroviara va face deasemenea diverse alte proiecte de infrastructura in cursul lunilor urmatoare in Romania.

„Din 22 august începe construcția pe Lotul 1 al autostrăzii Ploiești – Buzău! CNAIR a dat astăzi Ordinul de începere a lucrărilor pe lotul Dumbrava – Mizil, cu o lungime de 21 de km. Asocierea de constructori români și italieni are la dispoziție 20 de luni pentru finalizarea lucrărilor care includ 14 poduri și un pasaj cu lungimea de 550 m. Contractul are o valoare de 1,46 de miliarde de lei (fără TVA) și este finanțat prin PNRR. Autostrada Ploiești-Buzău este prima secțiune a Autostrăzii care va asigura legătura dintre Muntenia și Moldova (A7).

Încă 17,5 km din Autostrada de Centură a municipiului București (49,57 km) au constructor desemnat! După reevaluarea ofertelor pentru contractul pentru proiectarea și execuția Lotului 1 al A0 Nord, a fost declarată definitiv câștigătoare o asociere de constructori româno-italiană. După semnarea contractului, Lotul 1 al A0 Nord trebuie finalizat în 34 de luni (12 luni pentru proiectare și 22 de luni pentru execuția lucrărilor).

În cadrul viitorului contract vor fi construite și două structuri de mari dimensiuni: Pasaj peste CF101 București – Pitești DN7,  Pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea. Contractul are o valoare de 815,07 milioane lei (fără TVA) și este finanțat prin fonduri europene nerambursabile.

CFR SA a desemnat câștigătorul pentru contractul de modernizare a infrastructurii feroviare pe secțiunea Ronaț Triaj – Arad! Prin acest contract, finanțat prin PNRR, urmează să fie crescută până la 160 de km/h viteza de deplasare a trenurilor pe secțiunea Ronaț Triaj-Arad care face parte din tronsonul Caransebeș – Timișoara – Arad.

Contractul prevede și modernizarea liniei CF Aradu Nou – Glogovăț pe o distanță de aproximativ 7 kilometri. Contractul pentru lotul 4 a fost adjudecat de o asociere de constructori italieni la suma de 2,18 miliarde de lei (fără TVA) și trebuie să fie finalizat în 42 de luni.”