NASA a Detectat un Asteroid Mare si ATENTIONEAZA Omenirea in Legatura cu El

NASA Detectat Asteroid Mare ATENTIONEAZA Omenirea Legatura El

NASA a publicat in mod oficial o atentionare oficiala importanta despre care ar trebui sa stie lumea intreaga, iar asta pentru ca aduce in atentia noastra un asteroid de dimensiune foarte mare care se indreapta cu viteaz mare spre Pamant in momentul de fata. Vorbim despre un asteroid care are diametrul de 128 de metri, cei de la NASA alegand denumirea 2019 AV13 pentru el, deci este o roca pe care agentia spatiala a descoperit-o in cursul anului 2019.

NASA spune ca acest asteroid de dimensiuni mari va ajunge aproape de Pamant in data de 20 august, dar nu foarte aproape, ci la 5.2 milioane de kilometri distanta, adica de aproximativ 16 ori distanta dintre planeta noastra si luna. Acest asteroid se apropie de Pamant la doar cateva zile dupa ce un altul, de dimensiuni mult mai mici, va ajunge la o distanta de 10 ori mai mica, dar diferenta dintre diametrele lor este de cam 5 ori.

NASA a Detectat un Asteroid Mare si ATENTIONEAZA Omenirea in Legatura cu El

NASA considera ca asteroizii care au diametrul de pana la 150 de metri ca fiind un potential pericol pentru Pamant, daca ei se apropie la mai putin de 7.5 milioane de kilometri fata de planeta, iar in aceasta categorie este inclus si 2019 AV13. Desigur ca deocamdata nu a fost descoperita vreo dovada a faptului ca acest asteroid ar urma sa se indrepte spre Pamant din cauza vreunei devieri a traiectoriei sale, insa este totusi monitorizat cu atentie de NASA.

NASA Detectat Asteroid Mare ATENTIONEAZA Omenirea Legatura El diametru

Asteroidul acesta nu reprezinta vreun pericol pentru Pamant in momentul de fata, insa NASA se uita cu foarte mare atentie la tot ceea ce se intampla in univers, si incearca sa descopere orice fel de pericole care ar putea viza Pamantul. Este foarte important ca omenirea sa fie protejata impotriva pericolelor de acest gen, iar cei de la NASA incearca sa le descopere pe toate din timp, pentru a se si putea actiona impotriva lor.

NASA nu a descoperi vreun asteroid care sa se apropie prea periculos de Pamant in cursul urmatorilor ani, desi exista cateva roci in univers care au traiectorii care nu sunt tocmai “confortabile” din punct de vedere al sigurantei.