ULTIMA ORA: ING Bank Publica un IMPORTANT Anunt Oficial pentru Clienti

ULTIMA ORA ING Bank Publica IMPORTANT Anunt Oficial Clienti

ING Bank a anuntat o decizie de ultima ora pe care o ia pentru romanii care ii sunt clienti, si vorbim despre o masura extrem de importanta despre care toti ar trebui sa stie in momentul de fata, iar asta pentru ca refuzul Blue Air de a mai opera curse aeriene din/spre Romania genereaza mai probleme.

ING Bank vorbeste mai jos despre ceea ce se intampla in cazul solicitarilor pentru refuzurile de plata pentru biletele de avion platite la Blue Air pentru curse care nu vor mai avea loc, situatia fiind una foarte complicata, insa banca incearca sa isi ajute clientii sa traverseze usor aceasta perioada.

Venim în ajutorul clienților ING Bank România care sunt puși în situația de a solicită refuzuri la plată ca urmare a anulării zborurilor din ultima perioadă cu pașii ce trebuie urmați în vederea gestionării corecte a acestor solicitări.

Menționăm că momentan poziția comerciantului cu privire la modul de gestionare a retururilor necesare nu este una clară, acest lucru având impact asupra inițierii unei dispute bancare.

Pentru gestionarea cu eficiență a acestor solicitări, este necesar ca în completarea cererii de refuz la plată clienții să ne transmită următoarele:

  • Dovada de contactare a comerciantului (mail/ printscreen)
  • Dovada de imposibilitate a contactării comerciantului, în situația în care pagina a fost dezactivată, nu mai există (printscreen)
  • E-mail de confirmare/rezervare zbor
  • Dovada anulării rezervării/zborului (mail/printscreen)
  • Orice altă dovadă scrisă deținută cu privire la tranzacția contestată.

Disputele bancare pentru astfel de situații se pot iniția la 15 zile de la data efectivă a zborului, la 15 zile de la data de primire a confirmării de anulare a zborului sau la 15 zile de la data la care s-a primit confirmarea de restituire a banilor.

Preluarea cererilor de refuz la plata pentru zborurile anulate se poate realiza atât telefonic (*2464 / 0314062464) cât și prin mesaj privat pe pagină noastră de Facebook.

Toate cererile de refuz la plată sunt preluate în ordinea înaintării către banca însă ca urmare a volumului mare a solicitărilor, termenele de procesare standard pot fi mai mari.

Suntem alături de toți clienții afectați de aceste anulări și îi asigurăm că echipele specializate ce se ocupă de preluarea și procesarea cererilor de refuz la plată lucrează continuu în vederea recuperării sumelor achitate.