Netflix SURPRINDE cu o Schimbare MAJORA facuta pentru Toata Lumea

Netflix SURPRINDE Schimbare MAJORA facuta Toata Lumea

Netflix a anuntat acum cateva luni una dintre cele mai mari schimbari pentru platforma de streaming video la cerere facuta pana in momentul de fata, una care a surprins foarte multa lume in acel moment, insa si mai surprinzator este modul in care ea a fost implementata in final pentru cei care platesc abonamente.

Netflix a lansat deja abonamentele cu reclame pentru utilizatorii care urmaresc filme, seriale, si nu numai, in cadrul platformei de streaming video la cerere, insa experienta in sine este una destul de diferita, si variaza in functie de ceea ce urmarim in cadrul platformei, fara o idee clara cu privire la cum se desfasoara tot.

Netflix afiseaza reclame la inceputul anumitor filme, seriale, documentare, in timp ce in cazul altora nu afiseaza nicio reclama cand incepem sa ne uitam la ele, iar desi in cazul unora mai afiseaza reclame si in timp ce ne uitam, cu numar variat de spoturi publicitare, in cazul altora nu mai afiseaza reclame si in timpul redarii.

Netflix a afirmat ca abonatii care platesc pentru aceste abonamente cu reclame se pot astepta sa vada 4 – 5 reclame pentru fiecare ora de continut, si aceasta afirmatie ramane deocamdata adevarata, insa inca nu se stie cum se alege afisarea acestor reclame, in care momente, sau daca ele sunt afisate, ori nu, de platforma.

Exista unele filme de top din cadrul Netflix care nu au reclame deloc, si unele filme vechi care au reclame atat la inceput, cat si in timpul redarii, asa ca totul pare sa fie un joc de noroc, dar desi deocamdata nu e claritate vis-à-vis de strategia de afisare a reclamelor, e foarte posibil ca lucrurile sa se schimbe foarte rapid in curand.