AVERTISMENTELE BANCA Transilvania Extrem de SERIOASE pentru Clientii Romani

AVERTISMENTELE BANCA Transilvania Extrem SERIOASE Clientii Romani

BANCA Transilvania a emis noi avertismente extrem de serioase pentru clientii din toata Romania, unele despre care trebuie sa stie oricine foloseste serviciile sale in momentul de fata, iar asta pentru ca in cazul in care le ignorati, exista posibilitatea sa deveniti victima unei persoane care vrea sa va fure cu orice pret banii.

BANCA Transilvania vorbeste, in primul rand, despre faptul ca nu trebuie sa ne incredem in apelurile telefonice care vin de la numere care par sa fie cele ale bancii, chiar daca e identic, iar asta pentru ca exista posibilitatea ca in spatele sau sa fie o persoana rau intentionata care sa vrea sa ne fure banii, si putem sa ne dam usor seama de asta.

In avertismentul de mai jos, cei de la BANCA Transilvania le spun clientilor ca angajatii proprii nu cer vreodata datele cardului prin telefon, iar daca se intampla acest lucru, atunci suntem de fapt tinta unui atac de tip vishing, din pacate.

BANCA Transilvania vorbeste si despre mesajele de pe retelele de socializare care ne recomanda sa partajam anumite informatii catre un numar cat mai mare de persoane, dar care in realitate ne incurajeaza sa distribuim o frauda online, asa ca e prudent sa nu redistribuim orice fel de mesaje pe care le primim.

Persoanele rău intenționate devin tot mai inventive, din păcate. Așadar, dacă te sună cineva de pe un număr de telefon asemănător (sau chiar identic) cu cel al Call Center-ului BT (0264 30 80 28), îţi poţi da seama singur dacă suntem noi, oamenii de la BT, sau nu. Simplu, nu îți vom cere niciodată datele cardului prin telefon.

Știi mesajele acelea, primite pe e-mail sau în social media, care anunță un concurs la care poți câștigă ceva-ce-nici-nu-ai-visat? Sunt acele link-uri care conțin link și trebuie trimise la prieteni, la cât mai mulți prieteni… Din păcate, sunt din aceeași categorie “periculoasă”.