Masuri ale ENGIE de MARE IMPORTANTA Luate pentru Clientii din Romania

Masuri ENGIE MARE IMPORTANTA Luate Clientii Romania

ENGIE, una dintre companiile cele mai cunoscute si mai mari din Romania care le furnizeaza clientilor servicii de electricitate si gaze naturale, explica o serie de masuri de foarte mare importanta despre care ar trebui sa stie in momentul de fata, iar asta deoarece vorbeste despre despagubirile oferite in caz de deteriorare a electronicelor.

ENGIE nu este singura companie care este obligata sa le dea clientilor despagubiri in situatia in care electronicele din case se deterioreaza din cauza modului in care este furnizata energia electrica, iar asta pentru ca legislatia in vigoare obliga companiile de energie sa despagubeasca toti clientii in situatii de acest gen.

Mai jos aveti informatiile pe care cei de la ENGIE Romania le are publicate pe website-ul sau in legatura cu aceasta situatie, si este important sa va uitati cu atentie la ceea ce ne spune, iar asta pentru ca in baza acestor date veti putea recupera anumite sume de bani daca va sunt distruse electrocasnicele din case.

ENGIE Romania explica mai jos faptul ca exista anumite conditii in care putem primi despagubiri, si e extrem de important sa fiti foarte atenti la aceste detalii, pentru ca daca nu respectati conditiile, nu veti putea beneficia de recuperarea vreunei sume de bani pe care compania ar putea sa v-o datoreze, in final.

Clienții de energie electrică beneficiază de despăgubiri pentru echipamentele electrocasnice deteriorate ca efect al unor supratensiuni ale rețelei electrice. Detalii privind modalitatea de acordare a acestora pot fi consultate în Procedura aprobată prin Ordinul nr. 177/2015. Clienții de energie electrică și gaze naturale pot primi compensații de la operatorul de rețea/distribuție în cazul nu sunt respectați indicatorii prevăzuți în Standardele de performanță pentru serviciile de distribuție energie electrică și gaze naturale.

Plata acestor compensații se realizează automat prin intermediul furnizorilor, direct în contul de client. De asemenea, valoarea acestor compensații va fi inclusă și pe factura de energie. Clienții de energie electrică și gaze naturale pot primi compensații de la furnizorul de energie în cazul în care sunt depăşite nivelurile garantate ale indicatorilor de calitate pentru activitatea de furnizare energie, potrivit Standardului de performanţă pentru activitatea de furnizare a energiei electrice și gazelor naturale.