Explicatiile BANCA Transilvania Extrem de Importante privind un Pericol tot mai Serios

BANCA Transilvania, una dintre cele mai mari banci din Romania, ii atentioneaza pe clienti privind un pericol extrem de serios cu care se confrunta.

Explicatiile BANCA Transilvania pericol

BANCA Transilvania, cea mai mare institutie financiara din Romania la ora actuala, a decis sa ofere in mod oficial o serie de explicatii extrem de serioase pentru toti clientii din tara, iar asta deoarece pericolul fraudelor online este tot mai mare si mai serios in Romania, iar nimeni nu se poate considera a fi in siguranta acum.

BANCA Transilvania vorbeste mai jos despre ceea ce trebuie sa facem daca suntem in situatia in care am accesat link-uri malitioase, sau am furnizat date in urma primirii unui email din cadrul unui atac de tip phishing, reactia imediata si conforma putandu-ne ajuta sa evitam sa pierdem bani, chiar si fara sa stim.

BANCA Transilvania ofera aceste informatii ca parte a initiativei sale de a-i ajuta pe clientii din Romania sa inteleaga cum sae protejeze cat mai eficient impotriva celor care vor sa le faca rau, iar din pacate numarul acestora este tot mai mare in ultimii ani, asa ca trebuie sa fim mereu extrem de vigilenti.

BANCA Transilvania te ajuta sa te protejezi de fraudele online

Ai accesat un e-mail de Phishing sau un link malițios și ți-ai introdus datele de logare în Internet Banking ? Dacă ai metoda de logare prin SMS OTP și acces la telefonul pe care primești acest cod, resetează-ți online parola de logare, direct în pagina securizată de logare în BT24/Neo BT.

Solicită de urgență blocarea serviciului de Internet sau Mobile Banking BT24/Neo BT, sunând la Call Center (0264 308 028) sau discută cu un consultant în orice unitate BT. Verifică tranzacțiile împreună cu colegii noștri de la Call Center sau din unitatea BT.

Ai tranzacții pe care nu le recunoști? Atunci aceste tranzacții trebuie anunțate, iar noi încercăm recuperarea sumelor. Te ajută: colegii noștri din Call Center (sună-ne la 0264 308 028) sau scrie-ne la BT24@btrl.ro/ neo@btrl.ro (în funcție de ce aplicație folosești); consilierii noștri din orice unitate BT. Apelază, de asemenea, la suport IT specializat pentru verificarea și devirusarea stației/dispozitivului.