Hidroelectrica: Toti Clientii Informati Oficial, Foarte IMPORTANTE Explicatii pentru Romani

Hidroelectrica ofera o serie de explicatii extrem de importante pentru toti clientii din Romania, iata ce informare oficiala exista pentru noi acum.

Hidroelectrica Toti Clientii Informati Oficial IMPORTANTE Explicatii Romani

Hidroelectrica, una dintre companiile principale care furnizeaza energie electrica pentru foarte multi romani in momentul de fata, a decis a publice o informare oficiala cu o serie de explicatii extrem de importante, legate de facturile pe care ar trebui sa le primeasca romanii din intreaga tara.

Hidroelectrica vorbeste mai jos despre ceea ce trebuie sa facem in momentul in care nu primim la timp facturile de energie electrica pe care furnizorul le emite, lucru care se poate intampla, dar care poate provoca probleme destul de mari pentru un numar mare de romani, insa exista o solutie pentru acest lucru.

Hidroelectrica explica mai jos ce pasi trebuie sa urmam in momentul in care nu primim la timp facturile pentru energie electrica, iar asta pentru ca trebuie sa luam o serie de masuri pentru a ne asigura ca ne sunt livrate in timp util toate facturile pentru energie electrica de la companie, asa cum este normal, in orice situatie.

Hidroelectrica: Toti Clientii Informati Oficial, Foarte IMPORTANTE Explicatii pentru Romani

Alături de partenerii noștri poștali, ne străduim să livrăm în cel mai scurt timp facturile către dumneavoastră. În cadrul acestui proces, mai pot apărea cazuri când acest lucru nu este posibil. Mai sunt și situații când acestea nu ajung la dumneavoastră deoarece datele de contact conțin inadvertențe.
.
Dacă aveți nevoie de factură rapid, vă încurajăm să:

  • vă creați un cont pe aplicația iHidro și veți avea acces instant la facturile emise,
  • vă activați factura electronică astfel încât, în momentul emiterii, aceasta se va regăsi pe email-ul dumneavoastră,
  • o solicitați prin intermediul unui e-mail la adresa clienti@hidroelectrica.ro,
  • o solicitați unui consultant în cadrul unui Centru de Relații cu Clienții.