Electrica: IMPORTANTE Masuri Oficiale care ii Vizeaza pe Clientii din Romania

Electrica a anuntat o serie de importante masuri oficiale care ii vizeaza pe clientii din Romania, iata ce a fost decis oficial de catre companie.

Electrica IMPORTANTE Masuri Oficiale Vizeaza Clientii Romania

Electrica, furnizorul de energie din Romania care aproape 4 milioane de clienti care beneficiaza de serviciile sale, a decis sa aduca in atentia tuturor o serie de masuri oficiale foarte importante, care ii vizeaza in mod direct chiar acum. Mai exact, cei de la Electrica vorbesc despre masurile care pot fi luate in momentul in care clientii sunt afectati de vreo supratensiune accidentala, iar unele dintre dispozitivele conectate la retea sunt distruse din cauza ei.

Electrica vorbeste mai jos despre faptul ca, in aceasta situatie, compania trebuie sa fie notificata in mod oficial de catre client de aceasta problema, pentru a fi initiata o procedura prin care sa poata fi verificata situatia. O cerere trebuie completata de catre client si trebuie trimisa catre Electrica, pentru analiza, astfel incat sa se poata decide daca pot fi oferite, sau nu, despagubiri catre clientii care sunt afectati de o asemenea problema serioasa.

Electrica: IMPORTANTE Masuri Oficiale care ii Vizeaza pe Clientii din Romania

Electrica spune ca intr-o perioada de maxim 3 zile lucratoare, angajatii sai vor face o analiza pentru a se vedea daca la adresa la care clientul spune ca s-a produs incidentul, se furnizeaza curent electric in baza unu contract valabil. Eventualele despagubiri pe care Electrica le poate oferi, pot fi calculate doar daca evenimentul s-a produs la un loc de consum pentru care exista un contract de furnizare a energiei electrice, deci nu si in alte locatii.

Electrica spune ca dupa celei 3 zile in care se va face o analiza a cererii, clientii trebuie sa astepte inca pana la 10 zile pentru o programare pentru a se face o analiza la locul de consum si a se vedea care ar fi sursa problemei. Dupa inca 3 zile de la verificare se asteapta documentatia finala privind cauza problemei, iar dupa inca 3 zile Electrica decide daca va admite solicitarea de compensare a clientului pentru dispozitivele care au fost stricate de avarie.

Electrica va avea apoi un termen legal de inca 90 de zile pentru a cere documentatie de la client in vederea unei posibile despagubiri si sa efectueze despagubirea efectiva, deci asteptarea poate fi una destul de lunga, din pacate.