Electrica: Informatii Formale de ULTIM MOMENT privind PROBLEMELE Resimtite de Clientii Romani

Electrica transmite o serie de informatii formale de ultim moment legate de problemele resimtite de catre clientii romani, iata ce spune oficial.

Electrica Informatii Formale ULTIM MOMENT PROBLEMELE Resimtite Clientii Romani

Electrica transmite o serie de informatii formale de ultim moment, care sunt puse in vederea a milioane de clienti din Romania, marele grup de energie electrica si gaze naturale incercand sa-si ajute clientii sa inteleaga mai bine o serie de probleme. Vorbim despre faptul ca Electrica ofera o serie de explicatii oficiale cu privire la felul in care este bine sa reactionam, in momentul in care ne confruntam cu probleme legate de intreruperile de tensiune si nu doar atat.

Electrica spune ca, daca intampinam probleme de calitate a tensiunii, intreruperi de tensiune, sau alte probleme legate de instalatiile de distributie, exista cateva sfaturi privind felul in care ar trebui sa actionam in acel moment. Intr-un prim sfat, cei de la Electrica ne spun ca, daca suntem afectati in mod repetat de intreruperi tranzitorii sau scurte de tensiune, sau de probleme privind calitatea acestora, ar trebui sa transmitem o reclamatie scrisa.

Electrica: Informatii Formale de ULTIM MOMENT privind PROBLEMELE Resimtite de Clientii Romani

Electrica spune ca Operatorul de Distributie in raza caruia avem locatia de consum ar trebui sa fie atentionat in legatura cu aceste probleme, fiind oferit un formular de contact pe website-ul companiei pentru a face usor acest lucru. Daca nu vrem sa facem asta, atunci putem sa mergem in oricare dintre magazinele Electrica pentru a depune o reclamatie, dar putem deasemenea sa trimitem si prin posta o sesizare, astfel ca exista multiple optiuni pentru tot, in final.

Electrica transmite deasemenea faptul ca dupa ce se primeste reclamatia, Operatorul de Distributie va initia o investigatie pentru a vedea in ce masura ea este valida, sau nu, iar acest lucru ar putea dura ceva timp, asa cum e normal. Dupa ce investigatia va fi finalizata, Electrica ne spune ca vom fi instiintati in legatura cu rezultatul acesteia, astfel incat sa avem o idee clara cu privire la ceea ce se intampla si daca vor fi luate masuri de corectare a situatiei.

Electrica are pe website-ul sau toate informatiile oficiale cu privire la aceste probleme, asa ca e important sa ne uitam cu atentie la aceste date, pentru a sti cum sa actionam pentru a avea si servicii de calitate.