Avertizarea ELECTRICA Oficiala de ULTIM MOMENT in Imediata Atentie a Milioane de Clienti Romani

Electrica a emis o avertizare oficiala de ultim moment, pe care o aduce in atentia a milioane de clienti din Romania, iata ce transmite compania.

Avertizarea ELECTRICA Oficiala ULTIM MOMENT Imediata Atentie Milioane Clienti Romani

Electrica, binecunoscuta companie care este cel mai mare distribuitor de energie electrica din Romania in momentul de fata, a emis o avertizare oficiala de ultim moment, care trebuie sa fie in atentia a milioane de clienti din Romania. Electrica ne pune in vedere ceea ce ar trebui sas tim cu privire la o noua campanie de tip phishing, prin care se incearca pacalirea romanilor sa-si cedeze datele personale, sau sa trimita bani unor necunoscuti, din pacate.

Electrica spune ca aceasta noua campanie de fraude are in centru trimiterea catre clienti a unor SMS-uri prin care acestora li se pune in vedere faptul ca vor fi deconectate serviciile de care beneficiaza, din cauza unui asa-zis sold restant. SMS-urile includ si un link catre un website al raufacatorilor, care este facut pentru a semana cu cele reale ale Electrica, scopul sau fiind de a ii convinge pe oameni sa “plateasca soldul restant”, dar aceasta ar fi o greseala colosala.

Avertizarea ELECTRICA Oficiala de ULTIM MOMENT in Imediata Atentie a Milioane de Clienti Romani

Electrica spune ca in aceste pagini, romanilor li se cer datele personale, informatii despre carduri pentru o asa-zisa “plata”, dar si informatii despre locul de consum, numarul de contract, plus alte informatii importante. Este extrem de important sa nu accesam link-urile primite prin SMS de la alte numere decat cel 1874, singurul pe care Electrica il foloseste pentru a-i notifica pe clienti in legatura cu orice fel de informatii legate de contractul lor.

Electrica spune ca acesta este singurul numar pe care-l foloseste, iar el este usor de identificat atunci cand primim SMS-uri, asa ca este esential sa ne uitam cu foarte mare atentie la datele pe care le primim, pentru a fi siguri ca nu suntem pacaliti. Problema este ca multi romani, fie ca sunt clienti ai Electrica, sau nu, nu stiu sa faca diferenta dintre un SMS real si un atac de tip phishing, astfel ca exista anual multe victime, iar rareori banii lor pot fi recuperati.

Electrica are pe website-ul sau unele informatii cu privire la metodele prin care ne putem proteja impotriva atacurilor de acest gen, insa ele trebuie sa fie si intelese de catre oamenii care le citesc, pentru a fi in siguranta.