Windows 10: Functia Noua Luata de la macOS

Windows 10 are o noua functionalitate preluata de la macOS si iOS, aceasta aducand sistemul de operare al Microsoft in "lumea civilizata" abia in anul 2018.

Windows 10 quiet hours macos

Windows 10 are o noua functie integrata de catre compania Microsoft si despre o functionalitate imbunatatita pentru o functie care exista de cativa ani, dar care era in mod ciudat foarte limitata de companie. Vorbim despre o functie care se numeste Quiet Hours si care este inspirata din cea Do Not Disturb pe care compania Apple a implementat-o atat in macOS, cat si in iPhone, sau iPad, sub aceeasi denumire.

Windows 10 are aceasta functie imbunatatita serios ca parte a build-ului 17074 pentru cei care fac parte din programul Insider Preview, deci daca va numarati printre ei, o puteti folosi pe propriile calculataore. Exact precum Do Not Disturb, si functia celor de la Microsoft opreste toate notificarile afisate de catre sistemul de operare Windows 10 pe calculatoare, insa marea noutate este posibilitatea de a configura orele de blocare a notificarilor

Windows 10 permitea pana acum activarea functiei cu blocarea tuturor notificarilor peste noapte, insa in noua versiune exista posibilitatea de a personaliza perioadele de timp intre care notificarile sunt blocate. Timp de 2 ani, de cand exista functia, Microsoft a lasat-o cu un orar prestabilit, dar acum Windows 10 permite personalizarea sa si desigur ca lista rea aplicatii prioritare nu a disparut in noul build.

Windows 10 – functia noua luata de la macOS

Windows 10 quiet hours notificari

Windows 10 vine totusi cu altceva ceva nou pentru functia Quiet Hours, in comparatie cu macOS si iOS, mai exact faptul ca blocheaza notificarile si cand sunt rulate jocuri pe intregul ecran al calulatoarelor noastre. In acele momente sistemul de operare nu va afisa vreo notificare in Windows 10 pentru utilizatori, deci acestia se vor putea juca in liniste, dar numai daca aplicatia nu e trecuta in lista celor prioritare.

Windows 10 nu e la prima functie preluata de la macOS in ultimul an, compania Microsoft imprumutand inclusiv cea care permite inceperea unui task pe calculator si continuarea pe telefonul mobil, sau tableta, ori viceversa. Cu Quiet Hours, cei de la Microsoft confirma din nou faptul ca inca nu le ofera clientilor chiar tot ceea ce ar putea din punct de vedere al functionalitatii si ca mai au cate ceva de invatat de la compania Apple.

Windows 10 este, pe de alta parte, unul dintre cele mai populare sisteme de operare de pe planeta, avand sute de milioane de utilizatori activi in momentul de fata, iar cifra este in continua crestere multumita utilizatorilor versiunilor mai vechi. Windows 10 pare sa fie un real succes pentru cei de la Microsoft, iar compania implementeaza in mod constant functii noi pentru utilizatorii sai, lucru care impulsioneaza Apple sa faca acelasi lucru.

21 COMENTARII

  1. Ole toată lumea copiază de la apple! Ce site, sunt abonat de 2 luni și nu mai asta văd! Ca ceilalți copiază! Numai știri de ??

  2. “Windows 10 vine totusi cu altceva ceva nou pentru functia Quiet Hours, in comparatie cu macOS si iOS, mai exact faptul ca blocheaza notificarile si cand sunt rulate jocuri pe intregul ecran al ecranelor noastre.”

    Deci nu e doar o functie preluata de la mac-uri ci si perfectata asa cum trebuie.

  3. Asta e intr-adevar un bonus foarte util. Problema e alta, pe Mac nu se joaca lumea, ca nu prea ai ce, deci nu prea avea rost sa-si bata Apple capul cu asa ceva.

  4. in final cut nu esti contra cronometru cum sunt aia in jocurile online…sa te scoata din aplicatie din cauza ca apesi din greseala notificarea banuiesc ca este foarte frustrant fata de final cut unde tu esti la butoane si nu in lumea online

  5. Confunzi munca pe bani cu parlitii care se joaca de plictiseala. In Avid si Final Cut e nevoie de asa ceva mult mai mult decat sa le intrerupa jocurile unor copii care nu ies din casa. Si munca de editare video e mereu contra conometru.

    Exista mereu varianta deconectarii de la retea dar e ca pe vremea lui tataie

  6. de ce ai memoria asa problematica? am zis de vreo 2 ori raspunsul la acea intrebare…oamenii siguri pe ei deseori au o buna impresie despre ei…doar oamenii demni de mila au o prroasta impresie si pleaca capul, deci…imi pare rau despre tine ca nu ai o impresie buna despre persoana ta

  7. calm ca am vazut ca parilitii ce se joaca castiga bani grei chiar mai multi decat cei ce muncesc in FCP la concursuri…asa aveam si eu impresia prroasta despre “gameri”
    Ca nu ai o imaginatie buna cum o astfel de intrerupere din cauza unei notificari ar afecta destul de grav asta e problema ta…in final cut, daca folosesti sau ai incercat sau ai vazut la altcineva, nu esti limitat de timp sa nu poti intrerupe treaba pt 2-3 secunde

  8. Gamerii care fac bani din asa ceva reprezinta probabil 1% din restul. Nu ma joc, am viata si nu am timp de asa ceva.

    In ce priveste a doua problema e clar ca te depaseste. Exista deadline pt dailies, pt pre cut-uri, pt director’s trearment si toate astea presupun implicare, liniste ai munca neintrerupta. Editarea inseamna munca de creatie iar creatia implica liniste si concentrare nu rendere aiurea dupa cum crezi tu. Intreruperea concentrararii fix in momentul in care ai o idee, in care iti faci un pre cut sau o schema de decupaj poate sa duca la nervi, frustrari care lungesc timpul necesar edit-ul final.

    In utlimul rand nu mai vorbi despre lucruri care te depasesc. Un gamer castiga un concurs odata la nu stiu cat timp iar banii sunt ok. Intereseaza-te cat castiga un editor pt 1 ora de edit (vorbim de profesionisti care lucreaza in Avid sau in cel mai rau caz Final Cut) nu aia cu Sony Vegas si Premeire pt vloguri de iutub

  9. omule, pe tine te depaseste calmeaza-te cand zici deadline ne referim la timpul procesarii editarii etc…TIMP care nu este afecat DELOC de o notificare…pe cand la jucatorii de bani este diferenta de la cer la pamant…Ca nu te joci, te inteleg, si este logic, dar sa nu cunosti astfel de lucruri arata cat de inapoiat esti…mai ales ca minti f mult…cei ce stau in state stiu cum merge treaba
    Inca 1 data arati ca nu te poti concentra…noi vorbeam de macOS si Final cut pro si tu o iei cu Avid pt care nu iti trebuie un mac….
    Serios, sa nu stii ca procesarile si editarile se fac si in background ….arata cat de incult esti.

  10. Ai senzatia proasta ca le stii pe toate si eviti sa intelegi ce ti-am scris. Editarea nu inseamna doar render si procesare in backround. Iti spun a doua oara.
    Sa compari Avid de win cu Avid pe Mac care e platforma preferata si “nativa” e blasfemie. Final Cut e din nou preferat de orice editor cu capul pe umeri si poate fi emulat / folosit si oe windows dar tot handicapat…la fel ca Avid de win. Restul sunt doar prostii despre gaming, un subiect inexistent pt mine. Am trecut de varsta aia.

    Deci revin la ce am spus initial. Vreau si pe Mac “quiet hours” cu notificari blocate integral in orice aplicatie

  11. tu nu intelegi limba romana observ pt ca am zis clar
    “Avid pt care nu iti trebuie un mac obligatoriu….”
    NU ESTE OBLIGATORIU…asa cum este pt final cut pro
    stii ce inseamna obligatoriu?
    Ok, observ cand esti depasit ca incepi si te dai drept un copil ce nu mai cunoaste limba romana…
    Serios deci daca EA sau activision i-ar propune unui editor audio un conctract de 10 mil$ pt un joc…ar trebui sa spuna “am trecut de varsta aia” doamne fereste…tu vezi gaming doar ca ce este produsul final….se vede ca ai o perceptie si un “camp vizual” f f limitat

  12. PS: doar o intrebare, fara cearta sau troleala…sa inteleg ca iti place Avid. Ai incercat cumva Adobe Premiere Pro CS5?

    Daca da, cum ti se pare fata de restul