Serviciul Find My iPhone limiteaza numarul de conturi inregistrate de pe un terminal

Dupa cum prea bine stiti deja, Apple ofera gratuit serviciul Find My iPhone din MobileMe tuturor terminalelor iPhone 4/iPod Touch 4G si iPad, insa nu si pe terminalele mai vechi. Pentru a permite si detinatorilor unor terminale mai vechi sa beneficieze de aceasta optiune, Apple ofera utilizatorilor posibilitatea de a activa serviciul MobileMe pe un iPhone 4/iPod Touch 4G sau o tableta iPad, iar contul activat va putea fi mai apoi folosit pe un iPhone 3G/3GS sau iPod Touch 2G/3G. Aceasta optiune are  totusi o limitare, adica de pe un terminal nu pot fi activate mai mult de 3 astfel de conturi, deci aveti grija cui si cum activati pentru ca s-ar putea sa va treziti cu urmatorile erori afisate pe ecran :

Cannot Sign In

The maximum number of free accounts have been activated on this iPhone.

Account Limit Reached

This device is no longer eligible for creating a free MobileMe account.

Din pacate nu exista nici o metoda de a sterge conturile inregistrate deja pe un anumit terminal deci odata ce ati ajuns la limita maxima de 3 veti fi impiedicati din a mai inregistra alte conturi pe viitor.