iPhone X Concentreaza Furia Presei Americane Impotriva Apple

iPhone X a concentrat furia presei americane impotriva companiei Apple din cauza modului in care a gestionat intreaga perioada dinaintea lansarii telefonului.

iPhone X concentreaza furia presei americane impotriva Apple din cauza schimbarilor facute de catre cei din Cupertino pentru modul in care sunt testate unitatile de review trimise jurnalistilor. Va spuneam zilele trecute ca Apple si-a schimbat politica pentru testarea iPhone X, astfel ca acum jurnalistii au doar o singura zi in care pot folosi telefonul inainte de a scrie un review care nu spune nici pe departe intreaga “poveste”.

iPhone X a fost oferit timp de maxim 24 de ore pentru cele mai mari publicatii IT sau generaliste din SUA, desi in mod normal Apple le permitea sa testeze telefoanele timp de macar o saptamana. Acestea au scris review-uri in care au mentionat dezaprobarea cu privire la faptul ca iPhone X le-a fost oferit pentru prea putin timp, insa ele au fost doar o parte a intregii probleme, pentru ca nu toata lumea a fost tratata la fel.

iPhone X a fost oferit si multor altor revieweri necunoscuti, ceea ce a generat suparare in presa americana, mai ales ca unii dintre acestia au folosit telefoanele pentru mai mult de 24 de ore inainte de a-si publica impresiile. iPhone X nu a ajuns doar la revieweri din zona IT, ci si la publicatii despre moda, fotografie si nu numai, compania Apple renuntand la tactica veche de a-si oferi telefoanelor celor care stiu sa le foloseasca si sa vorbeasca despre ceea ce ofera ele.

iPhone X concentreaza furia presei americane Impotriva Apple

iPhone X a avut parte de un proces de review similar celui pe care-l face compania Samsung, care-si ofera telefoanele in stanga si in dreapta, oricui il vrea, doar pentru a scrie ceva despre el. Asta a suparat jurnalistii americani care se credeau importanti pentru compania Apple, iar ei nu si-au ascuns gandurile pe retelele de socializare, dar asta nu le-a adus mai mult timp cu iPhone X inaintea lansarii.

iPhone X ne arata ca Apple incepe sa gandeasca intr-un mod comercial, adica nu mai este axata pe o nisa selecta de revieweri care se adreseaza bazei de fani ai brand-ului sau. Apple ia acum in vizor marea masa de oameni cu iPhone X, iar de aceea telefonul a fost oferit unei game mai largi de persoane care au o audienta mult mai diversificata, deci noutatile au fost aduse in atentia mai multor tipuri de clienti.

https://twitter.com/mims/statuses/925039127439052806?ref_src=twsrc%5Etfw

iPhone X a fost prezentat cu rele si bune de toata lumea, insa Face ID a avut parte de cele mai multe critici pentru ca sistemul n-a apucat sa fie testat cum trebuie de revieweri. Nici despre autonomia bateriei nu stim prea multe, iar totul pare o tentativa a Apple de a ascunde problemele iPhone X inainte ca telefoanele sa ajunga efectiv la clienti si eventuale refuzuri de achizitie, sau returnari, sa poata fi ascunse mai usor.

Voi ce parere aveti ?