iOS 5 si problemele cu reteaua de telefonie mobila

    De cand a aparut iOS 5 am inceput sa primesc pe email diverse intrebari legate de felul in care iOS 5 administreaza conexiunea la reteaua de telefonie mobila. Indiferent de iPhone, se pare ca destul de multi utilizatori se plang de faptul ca fie nu pot face trecerea de la EDGE la 3G fara sa activeze AirPlane Mode, fie le dispare semnalul, etc. Ieri primele terminale iPhone 4S au fost livrate de operatorii din Romania si am inceput sa primesc mai multe email-uri despre probleme cu retelele de telefonie si mai jos aveti doar doua dintre ele.

1. Despre ce e vorba: la prima vedere, scotand telefonul din cutie, acesta functioneaza ireprosabil. Insa 2 persoane mi-au zis ca au incercat sa ma sune si ca n-au reusit. Mai exact, atunci cand vor sa ma apeleze, apelantii nu primesc in casca nici un ton, nici de sunat, nici de ocupat, iar dupa vreo 10-15 secunde zice Call Failed si atat.
La randul meu, daca incerc sa sun pe cineva, dupa vreo 10-15 secunde de la initierea apelului (timp in care nici nu suna, nici nimic), zice acelasi Call Failed. Dupa asta, la cateva secunde, semnalul dispare complet, apare No Service, Searching… pentru cateva secunde, dupa care semnalul revine si abia acum pot efectua/primi un apel. Pentru cat timp, nu stiu, destul de putin, pentru ca din ce am testat, dupa alte 10 minute iarasi nu mai am semnal.
Maine il voi duce inapoi. Am mai vazut si pe la altii problema, cica la ei s-a rezolvat dupa ce au dezactivat PIN-ul SIM-ului. La mine n-a mers…

2. Cand trec de pe wireless pe 3G nu mai incarca iPhone-ul nimic legat de trafic de date. 3G-ul pare activ, dar nu incarca trafic deloc. Pt a functiona e nevoie de un restart la device.

   Si desigur lista poate continua. Eu am observat ca in cazul meu, pe iPhone 4S nu se face trecerea de la 3G la EDGE decat daca activez AirPlane mode, in rest nu am probleme precum cele descris mai sus. Voi ati intampinat vreo astfel de problema de cand aveti iOS 5 si eventual iPhone 4S?