Apple Customer Pulse sau cum afla Apple ce doresc clientii sai

Apple Customer Pulse este un nou website lansat astazi de Apple prin care compania doreste sa afle feedback-ul clientilor cu privire la produsele folosite. Daca pana acum filosofia companiei Apple a fost de a oferi utilizatorilor ceea ce crede compania ca e bun, iata ca lucrurile se schimba si utilizatorii primesc dreptul de a isi spune doleantele. Noul website se vrea a fi o comunitate in care utilizatorii se inregistreaza si primesc in mod regulat chestionare facute de Apple prin care compania incearca sa afle cat mai multe despre experienta utilizatorilor cu propriile produse.

Apple Customer Pulse is an online community of Apple product users who provide input on a variety of subjects and issues concerning Apple.

Puteti sa va logati pe site cu Apple ID-ul vostru a.k.a. contul de iTunes, dupa care va trebui sa alegeti un username si o parola pentru contul comunicatii Pulse. De aici incepe asteptarea deoarece Apple alege membrii comunitatii si cei care sunt alesi vor avea de completat un chestionar in care vor raspunde la intrebari legate de produsele pe care le detin. Dupa acest pas veti primi lunar un anumit numar de chestionare pe care va trebui sa le completati si sa le spuneti celor de la Apple ce va place/nu va place la produsele lor.

Cred ca e o idee foarte buna insa cred ca ar fi trebuit oferit acces pentru orice doritor la aceste chestionare deoarece feedback-ul primit ar fi fost mult mai mare si mult mai exact. Mi-am facut cont, astept sa ma aleaga Apple.