Apple ofera daune materiale clientului ranit in timpul altercatiei din fata magazinului din Beijing

In weekend v-am spus ca in weekend a avut loc o altercatie in fata unui magazin Apple din Beijing, altercatie in care un client a fost ranit destul de grav si un geam al magazinului a fost spart. Se pare ca unul dintre angajati ar fi luat la bataie cateva persoane care incercau sa ajunga in fata cozii pentru a cumpara produse insa in altercatie au fost implicati si alti clienti nevinovati. Imaginile prezentate de mine atunci afisau oameni raniti destul de grav si se pare ca unul dintre ei a primit o compensatie de 3000$ din partea Apple pentru ca a fost ranit in timpul altercatiei de atunci.

The Apple Store Sanlitun was closed for several hours on Saturday after a group outside the store became unruly. The store team acted to protect themselves and our customers by closing the doors and preventing the group from entering. The safety of our customers and employees is our top priority.

Din punctul de vedere al companiei Apple problema e incheiata insa trebuie luat in considerare excesul de zel afisat de angajatul magazinului. In China situatia e destul de grea in ceea ce priveste bisnitarii care incearca sa cumpere produse repede pentru a le revinde insa cred ca e primul incident in care persoane sunt lovite de angajati ai Apple pentru ca nu respectau ordinea de intrare. Cred ca Apple va incerca sa musamalizeze totul cum stie ea mai bine insa eu unul sunt putin uimit de ce s-a intamplat.