Producatorii de tablete reduc preturile pentru a concura cu iPad 2

      Desi producatorii de tablete Android au incercat in lunile trecute sa creeze un buzz indeajuns de mare pentru propriile produse astfel incat cumparatorii sa le achizitioneze  fara a sta prea mult pe ganduri, in realitate tabletele Android nu au inregistrat vanzari chiar atat de grozave. Multi dintre producatorii acestui gen de tablete au raportat livrari mari din fabrici catre vanzatori insa numarul de vanzari inregistrate era intotdeauna mai mic. Avand in vedere lipsa de interes a utilizatorilor fata de tabletele Android, multi producatori se gandesc sa reduca, din nou, preturile pentru a goli stocurile din propriile fabrici.

      Samsung, Motorola, HP, Asustek, Acer, RIM si altii, au in plan reducerea preturilor propriilor tablete Android din cauza numarului mare de unitati ramase in stoc. Desi o buna parte dintre acesti producatori au redus deja preturile, cea mai ieftina tableta non-iPad costand 370$, se preconizeaza inca 2 astfel de reduceri pana la sfarsitul acestui an. Desi vorbim despre produse ale unor producatori renumiti, se pare ca iPad 2 este inca mult mai populara si mult mai cautata in randul consumatorilor iar App Store-ul ar putea avea un mare rol in determinarea unei persoane sa achizitioneze tableta celor de la Apple.