Orange.ro se schimba pentru tine

  Daca ati accesat website-ul Orange.ro in ultimele zile, atunci sigur ati fost intampinati de un banner care va anunta ca vi se pregateste ceva. “Ceva-ul” ala este o noua interfata a paginii principale a Orange.ro, pagina care a fost complet refacuta de operator in ideea de a oferi utilizatorilor o experienta de navigare mult mai placuta, dar si informatii utile aflate la un click distanta. Practic Orange nu a facut o schimbare completa a interfatei intregului website, ci doar a modernizat prima pagina, oferindu-ne cateva functii interesante, care probabil trebuiau sa ajunga acolo de foarte mult timp.

  Practic Orange a analizat modul in care utilizatorii navigheaza pe website si a decis ca utilizatorii sa aiba in pagina principala informatii din cele mai accesate zone ale sale: magazinul online, contul meu si versiunea mobila: m.orange.ro. In aceasta idee cei de la Orange au impartit pagina principala in Macro-zone, 3 dintre ele fiind schimbate fundamental, iar mai jos voi vorbi despre fiecare in parte.

Macro-zona 1

Noul Orange.ro vs vechiul Orange.ro

  Schimbarile au inceput chiar de sub header, unde in locul vechiului slider de stiri avem acum o constructie noua care in loc sa afiseze doar noutatile Orange, afiseaza informatii personalizate pentru utilizatori. Mai exact, daca va logati cu un cont facut pe Orange.ro veti avea afisate direct pe prima pagina informatii despre abonamentul vostru, facturi neplatite, cronos, veti avea afisate recomandari pentru abonamente/telefoane mobile si la final aveti o sectiune din magazinul online care va ofera informatii despre comenzile plasate, despre valoarea punctelor Thank You si la final link-uri catre tutoriale disponibile in sectiunea Orange Help.

  In esenta chiar la accesarea website-ului aveti la indemana acces rapid catre sectiunea contul meu, probabil cea mai importanta pentru cei care doresc sa afle rapid informatii depre propriul abonament/cartela. Informatiile preluate din cont sunt folosite pentru a genera recomandarile si pentru a va directiona catre ofertele potrivite din magazinul online si astfel puteti fi siguri ca nu ratati vreo oferta de care ati fi dorit sa profitati.

Macro-zona 2

  Trecand la macro-zona doi avem o sectiune complet preluata din versiunea mobila a Orange.ro si in ea veti gasi cele mai importante stiri din diverse domenii. Aceasta macro-zona este impartita in mai multe categorii: astazi, stiri, sport, muzica si gadgets, fiecare dintre categorii afisand stiri preluate de pe cateva website-uri din Romania. Practic Orange incearca sa va ofere pe propriul website o zona in care gasiti rapid cele mai utile stiri din lumea intreaga si asta in timp ce cautati o oferta pentru un telefon mobil sau un abonament. Desi totul a inceput cu 5 sectiuni acum, in viitor cei de la Orange planuiesc sa includa altele, cel putin la fel de interesante.

Macro-zona 3

  La final ramane sectiunea cu oferte speciale si noutati in care aveti listate ultimele oferte ale magazinului online Orange, cele mai recente noutati ale companiei si desigur o lista cu recomandari de abonamente si optiuni. Daca in sliderul principal nu gasiti ceva care s va intereseze, in aceasta sectiune sigur o veti face, insa prin intermediul ei puteti afla si despre noutatile pe care Orange le comunica in mod constant.

  Acestea fiind spuse, Orange.ro se transforma din website-ul unui operator de telefonie mobila intr-un portal in care gasiti nu doar informatii despre abonamentul vostru si oferte pentru telefoane mobile/abonamente ci si informatii utile despre lumea in care traiti. Facand o comparatie cu website-urile operatorilor concurenti as putea spune ca Orange ofera un website mult mai atractiv cu informatii mult mai utile, cu acces mai facil la sectiunile de interes general si desigur ca in viitorul totul va fi imbunatatit.

  Noua interfata ar trebui sa fie disponibila in cursul zilei de astazi.