HP a invatat de la Apple ca design-ul produselor este important

20120917-074126.jpg

Intr-un interviu dat celebrei publicatii “Wall Street Journal”, CEO-ul HP, Meg Whitman, a declarat ca Apple i-a invatat ca design-ul produselor este foarte important. Whitman sustine ca HP nu a reusit sa tina pasul cu inovatiile din ultimii ani si spera ca in curand compania sa va depasi Apple in ceea ce priveste stabilirea trend-urilor pe piata laptop-urilor. HP urmeaza sa lanseze o noua generatie de laptop-uri care vor fi construite folosind aproximativ aceeasi paleta de culori, logo-uri mai mici si mai putine componente pentru a replica, in parte, design-ul unibody al Mac-urilor.

As part of her plan, Ms. Whitman is counting on better-looking PCs, hoping her company might one day rival Apple Inc. as the industry’s standard bearer for sleek design…”I don’t think we kept up with the innovation,” said the 56-year-old CEO. “The whole market has moved to something that is more beautiful… Apple taught us that design really matters,” she said. “I think we’ve made a lot of progress.

HP a incercat sa “fure” din cota de piata a Mac-urilor in trecut, a fost acuzata ca le-a copiat design-ul, insa in final se pare ca nu a reusit sa depaseasca Apple acolo unde conteaza cel mai mult, popularitatea.