Valoarea brandului Apple creste cu 44% in ultimul an, ramane in continuare pe primul loc in topul celor mai valoroase branduri

  Brandul companiei Apple este, de mai bine de un an de zile, considerat a fi cel mai valoros din lume, iar un nou studiu al EuroBrand ne spune ca valoarea acestuia a crescut cu 43.9% in doar un an. Daca anul trecut brandul Apple valora “doar” 66.58 miliarde de euro, anul acesta el valoreaza 100.239 miliarde de euro, adica aproximativ 130 de miliarde de dolari. Practic intr-un singur an valoarea brandului Apple aproape ca s-a dublat si acest lucru a generat o crestere si mai mare a diferentei fata de compatiile care se afla pe pozitiile imediat urmatoare.

  Coca Cola si Microsoft au branduri ce valoreaza 60 si respectiv 54 miliarde de dolari, IBM este foarte aproape de Microsoft, Google are un brand ce valoreaza 50 de miliarde  de dolari, iar sub ele urmeaza alte companii puternice. Apple este in momentul de fata compania cu cel mai valoros brand din lume, intreaga rezerva monetara a companiei depasind cu aproape 20% suma calculata de EuroBrand. Lansarea iPhone 5 si iPad Mini va creste cu siguranta valoarea brandului, Apple fiind in momentul de fata pe un trend ascendent.