Un operator canadian isi actualizeaza sistemul de facturare, emite facturi de sute de mii de dolari pentru clienti

  Operatorul canadian SaskTel si-a actualizat recent sistemul de facturare si printr-un anunt publicat pe propriul website isi instiinteaza clientii ca ar putea primi facturi de 100.000$ in perioada urmatoare. Operatorul isi activeaza reteaua 4G LTE si schimbarile vor afecta 9000 de clienti pentru care traficul de internet va fi factura la valoarea preturilor din SUA, facturile lor putand afisa sume de plata cuprinse intre cativa centi si 100.000$.

The error affects approximately 9000 wireless customers in the November 23rd and 29th billing periods. Affected customers will receive a bill that may incorrectly rate their Saskatchewan data at U.S. data rates. The charges may range from a few cents to $100,000. SaskTel is working on automatically issuing credits to those customer’s accounts with incorrect data charges.

  Nu stiu cum privesc locuitorii din Canada suma de 100.000$, insa daca in Romania cineva ar primi o factura de acest gen, probabil ar lesina pe loc, mai ales ca in tara noastra e greu sa ajungi la un acord cu operatorii in ceea ce priveste costurile corecte pentru internet.

5 COMENTARII

  1. Am patit-o acum vreo 4-5 ani cu vodafone pe date roaming. Mi-au pus in 2 zile 1gb trafic pentru niste mailuri si ceva browsing. Si au taiat datele cand consumul a ajuns la 500 de euro sau dolari nu mai stiu ce era pe vremea aia.

    Le-am zis ca platesc factura in momentul in care imi arata desfasuratorul cu traficul facut, exact ca la voce. O vreme nu au mai spus nimic. La vreo 2 ani au mai facut vreo doua incercari prin recuperatori de creante, dupa care datoria s-a prescris. Nu au avut curajul sa ma dea in judecata.

    De atunci nu mai folosesc nici macar 1mb in roaming. Iau cartele prepaid locale si fac hotspot cu ipad-ul sau cu un mobile hotspot