Apple este prezentata ca fiind lider pe piata tabletelor din China

  China este una dintre cele mai importante piete pentru compania Apple, cei din Cupertino avand grija ca iPhone 5S, iPhone 5C, iPad Air si iPad Mini cu Ecran Retina sa fie disponibile in aceasta tara chiar din ziua lansarii. Interesul celor de la Apple vis-a-vis de aceasta piata are la baza o logica, deoarece compania ar fi lider de pe piata locala a tabletelor, avand un procent de 51.7% din piata, conform unui studiu facut recent. Cu mult in spatele celor de la Apple ii regasim pe coreenii de la Samsung, ei fiind urmati de catre Lenovo si Teclast.

  Conform studiului publicat astazi, doar 4.35 milioane de tablete ar fi fost vandute in China in Q3 2013, cifra fiind destul de mica pentru o piata atat de mare. Conform acestor cifre, Apple ar fi vandut aproximativ 2.2 milioane de tablete numai in China, cifra reprezentand aproximativ 15% din vanzarile totale de tablete iPad in Q3 2013. Daca in cazul tabletelor Apple este rege, in segmentul smartphone-urilor Samsung este lider de piata cu un procent de 18.4$, in timp ce americanii au o cota de piata de doar 3.5%.