Samsung stie sa faca reclame bune pentru promovarea terminalelor Galaxy

  Zilele trecute v-am spus ca vicepresedintele senior al diviziei de marketing din cadrul Apple, Phil Schiller, era in grijorat anul trecut in legatura cu noile campanii de promovare ale terminalelor Samsung. El a vorbit in fata instantei care judeca noul proces dintre Samsung si Apple, atunci un email fiind prezentat juratilor, el avand o ingrijorare exprimata de catre Schiller fata de Tim Cook. In cursul noptii trecute Schiller a fost chestionat din nou de catre avocati, de aceasta data cateva detalii suplimentare fiind oferite.

After watching one Samsung pre-Super Bowl ad Schiller wrote an email to Vincent, commenting on the ad. “It’s pretty good and I cant help but think “these guys are feeling it” (like an athlete who can’t miss because they are in the zone) while we struggle to nail a compelling brief on iPhone,” Schiller wrote in an email, presented in court on Friday. He added: “Something drastic has to change. Fast.”

  Intr-un nou email prezentat instantei, vicepresedintele senior al Apple sustine ca Samsung a facut o reclama foarte buna pentru a promova linia de terminale Galaxy in timpul SuperBowl-ului american, ea dovedind oamenilor ca Samsung “intelege” ceea ce au ei nevoie, Apple chinuindu-se sa faca prezentari la fel de bune. In aceasta idee, Schiller a propus schimbarea agentiei de marketing care producea campaniile promovare ale produselor Apple, insa in final o decizie in acest sens nu a fost luata.

  Adevarul este ca reclamele Samsung in care posesorii de iPhone-uri erau jigniti au ajutat compania sa ajunga in atentia multor americani, insa cota de piata a producatorului nu a crescut simtitor, popularitatea brand-ului sau avand o evolutie mai buna. In final, este important de retinut ca Apple se teme ca Samsung isi promoveaza produsele mai bine decat ea, iar asta ar putea aduce noi surprize benefice pentru utilizatori.

8 COMENTARII

  1. pe mine nu ma convins samsung sa cumpar produsele lor
    la cati bani baga samsung in marketing era de asteptat sa aiba rezultate

  2. sunt de acord cu @real! samsung ar fi in stare sa bage reclame si in wc-uri publice!DAR!!!!iphone e FOARTE LIMITAT!nu are NIMIC invator! ar trb facut cv! 😉 🙂

  3. reAL nici macar nu ai incercat… eu am fost utilizator iphone 3 3gs 4 si pe urma am trecut la samsung galaxy si m-am oprit.. iti spun eu ..nici nu se compara cu apple…

  4. @dAN, poate tu crezi ca nu se compara cu Apple. Am avut exact ca tine si inca am iPhone de la 2G pana la 5S si dupa 4 am luat si un S2 ca toata lumea il lauda si cand am vazut cate probleme de soft are… si cat de praf e ca materiale ca tot l-am vandut la 2-3 saptamani dupa achizitionare. Nu stau sa enumar problemele, Android-ul este un sistem de operare slab la momentul de fata si va ramane asa pana nu va mai fi open source.

  5. @Merlin : intr-adevar, sa iei Galaxy S2 dupa iPhone 4 nu este cea mai inspirata alegere si te poate lasa dezamagit.
    Galaxy S2 rula Gingerbread 2.3 si iti inteleg dezamagirea.
    Problema este ca de la Android 2.3 pana la 4.4 progresul este enorm. Nu acelasi lucru il pot spune despre iOS care a cam batut pasul pe loc. Sper sa mai recupereze din decalaj cu lansarea iOS 8 ca altfel …

  6. @Merlin… prietene,.. nu vorbeam de s2..de la s3 incoace iphonul nici nu miroase pe langa s uri si ca sa intru in detalii la iphone am avut cele mai mari problee si hw si sw si cu jail reconfigurari shsh uri bla bla… pe cand la s uri nici macar nu l-am atins..crede-ma habar nu ai despre ce vorbesti…si sunt absolut convins ca nu ai atins un s. Plus ca 3gs scapat si crapat si s ul despre care zici de plastic e scapat si nici o zgarietura nu are…nu te mai obosi sa scrii reply…

  7. @dAN
    Am incercat si iphone si s3,s4 si pot face diferenta
    Fiecare cu unele lipsuri,
    Bucurati-va de device-urile pe care le aveti