Prima Pagina aplicatii iOS 8 – problema in a descarca sau actualiza aplicatii pe iPhone...

iOS 8 – problema in a descarca sau actualiza aplicatii pe iPhone sau iPad

iphone 8 precomanda emag banner

  Dupa eroare afisata aleator care va spune ca iOS 8 nu poate descarca un item al App Store sau iTunes Store fara ca voi sa incercati sa descarcati ceva, iata ca exista si o alta problema in a descarca sau actualiza aplicatii pe iPhone sau iPad. In imaginea de mai sus puteti vedea cum se manifesta problema, unii utilizatori raportand faptul ca in tentativa de a descarca sau actualiza aplicatii au ramas cu ele afisand mesajul Waiting…, sau Asteptare…, fara ca descarcarea sa aiba loc.

  Desigur ca exista destui oameni pe forumul de discutii al Apple care se plang din cauza acestei probleme si desigur ca pentru ea nu exista o rezolvare simpla, nici macar prin repornirea terminalelor. Singura metoda de a rezolva problema cu descarcarea sau actualizarea aplicatiilor pe iPhone sau iPad este conectarea lor la un calculator si instalarea aplicatiilor noi prin intermediul iTunes, o sincronizare de acest gen functionand fara probleme.

iphone 8 precomanda emag romania

  Partea interesanta este ca angajatii Apple sustin ca problema este cunoscuta companiei si ca ea va fi rezolvata intr-un update viitor, asta in ciuda faptului ca Apple a lansat iOS 8.0.1 si iOS 8.0.2 pana acum, dar niciunul nu a rezolvat-o.

  Ati intampinat aceasta problema in utilizarea iDevice-urilor voastre?

emag revolutia preturilor articole
  • dan mihai

    Ambele..

  • dan mihai

    Începând cu ios 8.0.2 Pe 8.0 sau 8.0.1 era ok

  • Ovidiu

    Au lansat iOS 8 la mișto 😐

  • seby

    Offff , cei cu tine Apple ?!!!!!!
    Sincer va spun ca stau cu banii Blocați pentru un iPhone 6 si un nou MacBook Pro.
    Nu am crezut ca voi avea o așa mare reținere in a achiziționa ceva de la ei. Chiar nu știu ce sa fac , sunt constient ca vor rezolva problemele ca mereu le rezolva , dar m-a înspăimântă modul in care au început sa trateze problemele utilizatorilor.
    Deci sunt in dubii rău de tot.

  • dan mihai

    Si mai sunt si altele: rezolutia in anumite aplicatii nu e cea normala (hbo go e un exemplu),, unde nu se mai pot urmari filmele spre deosebire de you tube unde se vede ok (in 8.0 si 8.0.1 nu erau probleme), tastaturile terte cateodata apar ff greu etc

  • Integratorul

    Da

  • adikenzie

    Am un iphone 5s si nici pe 8.0 si nici pe 8.0.1 sau 8.0.2 nu am intampinat problemele astea.

  • macheavel

    Iphone 4s ios 8.0.2 3g merge execrabil de prost ,imi pare rau ca am trecut de la 7.1.2 mergea mult mai bine .

  • okysor

    Am avut problema pe 8.0… Acum pe 8.0.2 s-a rezolvat

  • hhh

    iPhone 5s nici o problema

  • GXG

    Problema cu refuzul de a descarca o aplicație ( evident fără a da o asemenea comanda) am avut-o la un iPad Air pe iOS 8 GM si nu a dispărut nici după update la iOS 8.02 ! A trebuit sa fac restore si sa reinstalez 8.02 pt a scăpa de ea. In schimb de la 8.02 încoace a reapărut problema cu blocarea Appstore la deschidere sau la descărcarea sau update-ul unei aplicații . Prima situație am presupus ca a apărut datorită existentei de aplicații descărcate din mai multe magazine ( RO si US) Curios este ca in momentul in care am vrut sa pun backup-ul după restore mi-au apărut pe iPad la conectarea cu iTunes ,3 aplicații pe care înainte nu le aveam instalate . Pentru a doua m-am gândit ca fiind o perioada cu foarte multe update-uri iar eu având cca. 800 de app pe iPad pana verifica toate app si executa update-urile aferente nu primește alte comenzi . Se pare însă ca nu e așa iar problema e mult mai răspândită !

  • Symplu

    Am pățit-o. Am dat restart la telefon si s-au instalat fără probleme apoi

  • gelu

    S-a intamplat si la mine. Dar aplicatiile au fost cumparate cu un alt apple account. Am schimbat in iTunes Settings contul cu cel cu care am cumparat aplicatia respectiva si a mers.

  • seby

    Nu cred ca e ceva legat strict de iOS 8 , pentru ca fratimiu are același problema pe un 4s cu iOS 7.0.2 si nevastă-sa pe 5c cu iOS 7.1.2
    Eu nu am avut probleme pe niciunul din identice-URI si indiferent de iOS-ul care rulează pe ele.

  • ANdrei

    iPhone 6 8.0.2 nici o problema.

    Parerea mea ca un IOS curat e cea mai buna varianta pe care sa mergeti.
    Am facut upgrade de la iPhone 5 si am preferat sa nu-mi fac restore la nimic ci sa imi reinstalez singur aplicatiile si sa-mi fac din nou toate setarile. Merge struna, mai ales dupa update la 8.0.2 de la 8.0.0.

    Cu tastaturile terte inca sunt probleme, dar e de asteptat nefiind aplicatii native si mai ales ca sunt la inceput. De exemplu am observat ca aplicatia de WhatsApp se dimensioneaza in functie de tastatura, iar GO keyboard, tastatura mi se vedea 80% din ea, iar rezolutia la aplicatie s-a schimbat.
    Cu aplicatiile la fel, mai ales ca multi dezvoltatori inca n-au facut nici un update pentru suport IOS 8.

  • Pingback: iOS 8 - Apple rezolva o problema extrem de enervanta | iDevice.ro()

  • Ciprian

    Pe IPhone 6+ nu am avut probleme de genul asta pana la IOS 8.3 cand a început sa nu mai pot descarca aplicații,in schimb actualizarea aplicațiilor le pot face fără probleme. Știe cineva daca se poate face ceva pentru remedierea problemei?

  • Raluca Munteanu

    Buna tuturor!
    Am si eu o reala problema cu telefonul meu (i’Phone 5S) in sensul ca in momentul in care vreau sa actualizez sau sa descarc o aplicatie noua ma baga in setarile contului apple , bag din nou codul de securitate si cand apas”ok” imi da mesaj de eroare ca a intervenit o eroare la o plata anterioara. a mai patit cineva asa ceva? nu stiu cui sa ma adresez

  • Iti spune ce fel de eroare a intervenit sau afiseaza vreun cod?

  • Raluca Munteanu

    Nu, pur si simplu de cate ori vreau sa dau update ma baga in setarile contului si imi refuza modalitatea de plata

  • Raluca Munteanu

    Ar fi totusi o eroare. Am incercat acum sa-mi dau un update din iTunes de pe calculator si imi da urmatorul mesaj ” iPhone-ul nu poate fi sincronizat. A survenit o eroare necunoscuta (-54).”
    Ce poate insemna asta?

  • Eroarea aia spune ca iTunes nu are permisiunea de a accesa fisierele de sincronizare. Ai vreun antivirus pe calculator? Ai putea sa il dezactivezi si sa inreincerci sincronizarea.
    Cat despre card, in general nu permite plata daca datele card-ului nu sunt introduse corect in iTunes Store, daca a expirat sau daca ai o plata pentru care nu s-a putut retrage suma datorata.

  • Multumesc mult pentru suport! Am reusit sa solutionez problema introducand datele altui card de debit. Cu toate acestea, daca am bani si pe cardul ale carui date le-am avut de la crearea contului, nu inteleg de ce nu s-a solutionat problema…
    Oricum, s-a rezolvat cu modificarea cardului.