UBER a lansat uberX in Romania astazi si probabil unii dintre voi se intreaba cat costa o cursa cu o masina UBER si cum va faceti cont pentru a putea beneficia de noua retea. Ei bine pentru a va face un cont trebuie doar sa accesati aceasta pagina si sa va inregistrati acolo cu datele voastre reale, plus o carte de credit care are bani disponibili, un bonus de 40 LEI fiindu-va oferit GRATUIT la inregistrare pentru a efectua curse. Dupa inregistrarea contului descarcati aplicatia UBER din App Store sau Google Play, ea fiind disponibila gratuit pentru smartphone-urile noastre.
Care este tariful UBER si cum fac cont ?
V-ati facut un cont in reteaua UBER si acum va intrebati probabil care este tariful practicat de catre masinile UBER care va vor transporta prin Bucuresti oricand aveti nevoie sa ajungeti rapid undeva. Ei bine, conform celor de la UBER, tariful este calculat in felul urmator : 1.39 LEI pentru pornire + 0.23 LEI per minut + 1.39 LEI per kilometru, deci in mare cam acelasi lucru precum la taxi-uri. Diferenta fata de un taxi este ca in cazul UBER platiti doar cu card-ul la finalul calatoriei, va puteti alege masinia dupa bunul plac si aveti, teoretic, parte de soferi profesionsiti care stiu sa se poarte frumos cu oamenii.
Pentru a initia o cursa UBER trebuie doar sa deschideti aplicatia, sa verificati masinile de pe traseu, sa stabiliti un punct de ridicare si sa asteptati ca o masina sa vina dupa voi pentru a va ridica. Dupa finalul calatoriei veti primi prin email si o chitanta pentru calatoria voastra, astfel ca veti putea justifica banii chiar si in fata unui sef, sau in fata fiscului daca deduceti cursa. Acestea fiind spuse, eu sunt bucuros ca UBER a intrat intr-un final in piata din Romania si sunt curios sa aflu care este parerea voastra.
Bons, adica platesc 40 roni sau e bonus pe cont?
Primesti 40 LEI.
Hm, te taxează și la minut și la km
Da, la ora ai cam 15 lei in plus fata de taxa de kilometri.
masinile UBER au LICENTA DE TRANSPORT si sunt OMOLAGATE PENTRU TRANSPORT PERSOANE IN REGIM DE TAXI ? au si APARAT FISCALIZAT DE TAXARE ? soferii acestor masini au ATESTAT PROFESIONAL DE TRANSPORT PERSOANE ? adica intr-o piata saturata de taxiuri, in care de vreo 10 ani încoace nu se mai elibereaza LICENTE DE TRANSPORT, sunt curios in baza carei legi vor putea sa functioneze aceste “taxiuri”, asta pentru ca, tot ce-am enumerat mai sus sunt chestii OBLIGATORII conform legilor din romania…
Oare Adrian e sofer la mizerabilele companii care sunt acum pe piata? Sau este actionar? Nu iti face griji sunt acoperiti din toate punctele de vedere. Nu cred insa ca taxiurile mizerabile, Pelican, Meridian, etc au revizia la zi sau ITP -ul.
Apai prin Asia , soferii aia testati si super verificati o mai pubeam si de un viol asa de dupa amiaza…nu ca astia de acuma de la costel srl nu ar fi mai potenti
adrian nu este nici una, nici alta, dar poate aflu si eu CUM SA ELUDEZ LEGEA “LEGAL”, ca sa nu ajung coleg la “brutarie” cu Elena Udrea… incerc doar sa spun ca avem niste legi, si cum reusesc unii sa le fenteze… cat despre integritatea inteligentei unora, am enorme indoieli… plateste tu, si timpul si spatiul, decat sa mergi cu “taxiurile mizerabile”… domnia si “inteligenta” se platesc…
Am fost de 3 ori cu taxiul folosind serviciul “uber” de 2 ori in Montreal unde taximetristii lucrau la o companie de taxiuri dar foloseau si aplicatia “uber” iar in Toronto mi sa parut putin ciudat in sensul ca am luat un “black cab” a venit un indian cu un Lincoln negru dar nu avea nici un fel de inscriptii si nici ceas pentru kilometri si plata.Parea ca lucreaza la negru .Ceea ce a spus este ca numarul pe care il are pe masina este de taxi si ca plateste la primarie o taxa dar nu la fel ca taximetristii.Trebuie sa fi atent ca la finalul cursei sa isi puna in aplicatie ca sa terminat cursa ca altfel te mai poate taxa in plus .In rest a fost o experienta placuta.Faci comanda,vezi cine vine,unde este masina..
Uber an spaña a fost interzis prin lege , ministerul transportului a zis ca e concurenta neloiala fata de taximetristi , oare stiu ei de ce nu ! Hai ca an romania se poate :))
Am folosit astăzi Uber și sunt mulțumit. Ce mi s-a părut pozitiv este aspectul mașinii, șoferul, faptul ca primești o sticlă de apă gratuit si profesionalismul. Ce mi s-a părut un punct în minus este faptul ca nu vezi în timp real cât ai de plată.
adrian are dreptate. Uber a fost declarat ilegal si interzis in multe metropole europene tocmai pentru ca nu indeplineste normele locale unde vroia sa opereze. Mai pe scurt, nu platea taxe. Uber nu e ceea ce pare. E doar un jaf de proportii in spatele caruia, printre altii se afla si Google.
asa cum functioneaza si BlackCab, EVIDENT!
Tu crezi vreodata ca la tariful evazionist, stabilit printr-o intelegere de tip CARTEL, poate acoperii cheltuielile firmei cu masina in cauza? ma refer la asigurari, revizii, iigienizare???
romanul vrea calitate la un pret de bilet de tramvai. daca vede 2 lei/km o ia la fuga, chiar daca masina aia are inclusiv asigurare valabila de persoane si bagaj, casco, POS.
Deasemenea puteti baga codul er13c si veti primi gratis o calatorie pana in 40 RON
Imi spune si mie cine sunt acesti soferi care fac cursele de la aplicatia uber?
Sunt persoane fizice, firme de taximetrie, ca nu prea am inteles?
black cab este LIMOSERVICE, pe baza unui “contract” si al unui pret fix… face parte din alta categorie de transport, dar.. in reclama spune TAXI
in mare DA, se acopera cheltuielile pentru ca, nu TOATE INCASARILE sunt inregistrate pe bonul fiscal… sunt intregistrate doar intr-o oarecare masura, incat sa acopere chipurile km efectuati pe zi, raportând consumul si intretinerea masinii la acestea… astfel ca, EVZIUNEA FISCALA este in floare, un taxi ajungând sa plateasca doar minimum de impozit… acum eu intreb, mai avem nevoie de inca o firma care sa eludeze fiscul ?
Si daca adaugi codul nug37 Primești si bani de-o cursa. E tare dragut :D.
Pe langa faptul ca o cursa
cu Uber costa mult mai mult ca cea cu un taxi cu licenta si autorizatie, se
face si evaziune fiscala. Soferii nu elibereaza bon la sfarsitul cursei. In
plus, nu am vazut vreo specificare cu privire la masurile luate pentru
siguranta pasagerilor. In cazul in care intampin o problema cu soferul cui ma
adresez? Soferii lor nu sunt angajati, iar Uber nu reprezinta o entitate
juridica pe teritoriul tarii noastre. Scopul lor este bifarea unei alte tari in
care intra si, implicit, marcarea unui profit. #uberilegalinRomania
[…] controversatul serviciu de taximetrie, a fost lansat anul trecut si in Romania, el avand parte de o primire destul de calduroasa din partea romanilor, mai putin a soferilor de […]