Tabletele “fara nume” intrec in vanzari iPad si Samsung

iPad Air 2 hero

  Tabletele iPad scad constant in vanzari trimestru fiscal dupa trimestru fiscal, iar in ciuda eforturilor companiei Apple de a isi mentine produsul in top, concurenta facuta de catre producatori necunoscut este mai mare. Tabletele “fara nume” au crescut atat de mul in vanzari incat in cursul anului 2014 au fost cumparate in 70 de milioane de unitati, intrecand pentru prima oara in vanzari iPad-urile Apple, dar si tabletele . Cand spun tableta “fara nume” ma refer la tabeltele generice produse in China si vandute in alte tari sub diverse brand-uri, Allview, Utok si alte companii romanesti vanzand astfel de produse.

This group of so-called Brand X suppliers claimed 29 percent of the worldwide tablet market in 2014, shipping some 70 million devices, the researcher found. That’s a greater market share than top vendors Apple (at 26 percent) or Samsung (at 17 percent), according to the researcher.

  In cursul anului 2014, tabletele “fara nume” au reprezentat 29% din vanzarile totale de tablete pe glob, cu 3% mai mult decat vanzarile de tablete iPad si cu 12% mai mult decat cele de tablete Samsung. Tabletele generice sau “fara nume” sunt in general oferite gratuit la anumite abonamente sau sunt vandute la preturi ce reprezinta o fractie din cele practicate pentru tablete iPad sau Samsung. Practic acest tip de produse sunt atractive doar prin prisma pretului, functionaltiatea lor lasand de dorit, insa in final pentru majoritatea utilizatorilor conteaza pretul si mai putin experienta de utilizare.