Apple Watch a triplat interesul fata de Pebble Time

Pebble Time

  Apple Watch a fost prezentat lunea trecuta de catre compania Apple si preturile mari anuntate de catre cei din Cupertino par sa fi determinat o multitutile de persoane sa sustina Pebble Time-ul celor de la Pebble. Conform unor informatii aparute astazi, campania de finantar pentru Pebble Time genera aproximativ 6000 de dolari pe ora in duminica dinaintea prezentarii Apple Watch, suma crescand la 10.000 de dolari pe ora in timpul evenimentului si ajungand la 16.000 de dolari pe ora in ziua urmatoare.

  Practic prezentarea Apple Watch de catre Apple aproape ca a triplat interesul in Pebble Time-ul companiei Apple si pe buna dreptate, avand in vedere ca produsul promite o serie de functii si caracteristici extrem de interesante pentru noi. Pebble Time ofera o autonomie a bateriei mult mai mare decat Apple Watch, este mai ieftine, dar si mult mai versatil deoarece prin cureaua sa pot fi adaugate noi componente si functii, lucruri pe care Apple Watch nu le are.

Apple’s event this week caused a nice spike in support for us, as anticipated,” Migicovsky told TechCrunch. “When the biggest company in the world enters your market, that’s the kind of validation you can only dream of. Ultimately the more awareness for smartwatches, and the more choice for consumers, the better for everyone. 2015 is going to be an extraordinarily exciting year.

  Mai mult decat atat, Pebble Time poate fi conectat la terminale Android, iar foarte multi utilizatori ar fi asteptat acest lucru de la Apple, compania americana putand avea parte de vanzari serioase daca ar fi avut in vedere si platforma competitoare. In lipsa unei asemenea viziuni, Apple a ajutat Pebble sa stabileasca un nou record in materie de finantari prin kickstarter, campania companiei strangand 18.5 milioane de dolari cu 11 zile inainte de finalizare.