Prima Pagina Apple App Store si iTunes Store au din nou probleme, afiseaza erori sau...

App Store si iTunes Store au din nou probleme, afiseaza erori sau continut indisponibil

App Store iTunes Store erori

  La aproape trei saptamani de zile distanta de marile probleme ale App Store si iTunes Store, iata ca astazi magazinele online ale companiei Apple au din nou dificultati in a functiona corect, ele afisand erori pentru anumite cautari facute in magazin sau continut indisponibil in anumite categorii care ar fi trebuit sa afiseze aplicatii. In imaginea de mai sus aveti afisate liste goale in topurile de aplicatii platite si care au generat cei mai multi bani, in mod normal aceste liste trebuind sa contina sute de aplicatii disponibile in magazin, insa acum mesajul afisat de Apple este No Top Charts Content Available.

  No results for … este eroarea afisata in cazul cautarii anumitor aplicatii care sunt disponibile in App Store, sistemul de cautare pentru aplicatii functionand intermitent in momentul de fata pentru utilizatori, aceasta noua runda de probleme afectand posesorii de iDevice-uri din lumea intreaga, exact precum in cazul anterior. iTunes Store, App Store, iBookStore sau Mac App Store sunt afectate, deci vorbim despre magazinele principale de aplicatii ale companiei Apple si din pacate se pare ca descarcarile de aplicatii sunt in anumite cazuri afectate, deci daca primiti vreo eroare in incercarea de a instala ceva din App Store, veti sti de ce.

  Nu se stie daca toate serviciile Apple vor fi indisponibile si de aceasta data si nu ne vom mai putea loga in iCloud sau App Store in orele urmatoare, insa va voi tine la curent cu evolutia problemelor, Apple nelistand deocamdata existenta lor in pagina dedicata statusului serverelor sale.

UPDATE: Se pare ca in anumite cazuri inchiderea completa a aplicatiilor App Store si iTunes Store din background ar putea rezolva problemele privind afisarea continutului.

  • PegasosII

    Merge merge acum …am observat si eu erori acum ceva timp dar nu m-am impacientat imediat

  • PegasosII

    E OK acum …a trecut

  • Leo MC

    Era să pierd un contract din cauză că nu mi s-au sincronizat mailurile primite pe adresa de iCloud timp de mai bine de 15 ore.
    Pe site la Apple nici vorbă de semnalare a problemei.

    Încep să nu-mi placă aceste situaţii.