Apple Music inceteaza sa functioneze pentru anumiti utilizatori

Apple Music iTunesApple Music este oferit in versiune beta in momentul de fata de catre compania Apple si se pare ca anumiti utilizatori au probleme in a reda continutul pe care cei din Cupertino ni-l pun la dispozitie acum.

Mai exact, unii utilizatori din Europa si America de Nord sustin ca dupa instalarea celei mai recente versiuni a programului iTunes pentru Windows sau OS X au ramas fara posibilitatea de a asculta muzica online prin serviciul Apple Music lansat de catre Apple in luna iunie.

Problemele au aparut peste noapte dupa actualizarea programului iTunes si deocamdata nimeni nu stie ce anume sta la baza acestui bug, insa se pare ca o rezolvare rapida pentru el nu exista deocamdata, asa ca daca o intampinati nu prea aveti ce face decat sa suportati.

After updating iTunes, Apple Music skips most tracks. In this screen-record video, all tracks are skipped on this album, but at times, there are a couple to a few tracks that work fine. I use Apple Music in Canada. I am using Apple Music during the 3 month trial period. Someone else in my household is Apple Music too.

Fie ca vorbim despre muzica accesata direct din iTunes sau muzica disponibila in playlist-urile Apple Music, se pare ca utilizatorii au probleme in a reda muzica, iTunes sarind peste fiecare piesa in parte, in afara celor incarcate deja in iCloud de catre utilizatori.

Apple Music a fost lansat pe 30 iunie de catre compania Apple si aceasta este prima oara cand auzim despre existenta unor probleme atat de serioase pentru serviciu, ele afectand momentan un numar redus de utilizatori, cel putin in baza informatiilor existente.

Avand in vedere ca Apple Music este disponibil gratuit timp de 3 luni de zile, asemenea probleme sunt oarecum de inteles, ele urmand a fi rezolvate in totalitate pana in toamna cand va avea loc lansarea oficiala.

2 COMENTARII