Prima Pagina smartphone OnePlus are o strategie de marketing aproape la fel de buna precum...

OnePlus are o strategie de marketing aproape la fel de buna precum cea a Apple

OnePlus 2 lansareAnul trecut compania OnePlus a lansat pe piata smartphone-ul OnePlus One si probabil putini stiu acest lucru, dar strategia de marketing din spatele terminalului a generat vanzari serioase pentru compania asiatica, mai ales ca pretul de vanzare al dispozitivului este mic.

Totusi, pretul nu este totul, iar cei de la OnePlus au inteles acest lucru, asa ca au creat in jurul terminalului foarte mult buzz prin crearea unui sistem de invitatii care le ofera unor utilizatori posibilitatea de a rezerva un terminal in vederea cumpararii, aceasta nefiind vanzare directa din prima.

Ideea cu rezervarea terminalului inainte de achizitie genereaza impresia ca terminalul este unui important, foarte dorit si utilizatorul incepe sa se simta important in momentul in care vede ca foarte multa lume incearca sa cumpere acel terminal la care, aparent, nimeni nu poate “ajunge”.

OnePlus One a devenit “fructul interzis” pe care toti il doreau, dar nimeni nu-l putea obtine chiar atat de usor si aceasta strategie de marketing cu invitatii pentru achizitie a generat extrem de multa publicitate pentru noul smartphone, lucrurile ajungand la un nivel atat de mare incat anul acesta OnePlus o ia de la capat.

OnePlus 2 lansare 1

Anul acesta OnePlus 2 poate fi cumparat cu invitatie, iar conform companiei OnePlus deja s-au inscris 194.000 de utilizatori interesati sa cumpere terminalul desi el nici macar nu a fost prezentat oficial, astazi urmand a avea loc evenimentul de prezentare.

Pentru a face lucrurile interesante, cei de la OnePlus s-au gandit sa faca prima prezentare in realitate virtuala pentru un smartphone si din nou au atras atentia unui numar extrem de mare de persoane cu un eveniment pe care un producator consacrat nu l-ar fi creat asa.

Smartphone-urile celor de la OnePlus ar fi trecut neobservate de foarte multe persoane, in ciuda pretului mic si a hardware-ului bun, insa prezentarea dispozitivului cu o strategie de marketing eficienta l-a transformat intr-un terminal aproape la fel de dorit precum un smartphone Xiaomi sau Samsung.

Cei de la OnePlus au reusit sa transoforme un nume necunoscut intr-un brand recunoscut la nivel global si imaginati-va cat succes ar avea Samsung sau HTC daca ar privi lucrurile la fel precum OnePlus si ar trata situatia ca si cum s-ar afla in postura nou-venitului care trebuie sa demonstreze ceva.