Oferirea de tablete iPad copiilor este comparata cu abuzul de minori

bebelus iPadDirect din Marea Britanie vine acuzatia stupida a zilei, un doctor in psihologie afirmand ca persoanele care le ofera copiilor tablete iPad pentru a se juca comit de fapt o infractiune de abuz de minori, iar mai jos va voi explica exact de ce.

Afirmatia a fost facuta de catre un cunoscut psiholog care sustine ca a oferi o tableta iPad unui copil este ca si cum ai juca ruleta ruseasca cu dezvoltarea sa, el sustinand ca imaginile afisate pe ecranul tabletei creand o imagine distorsionata a realitatii din jurul copiilor.

El sustine ca un copil nu trebuie sa experimenteze pentru prima oara lumea prin intermedul unei tablete iPad si ca el nu trebuie sa creasca crezand ca lumea virtuala este de fapt o lume reala, aceasta viziune distorsionata a realitatii avand un puternic impact asupra dezvoltarii sale psihice.

Adevarul este ca un copil care creste cu o lume virtuala in fata ar putea avea mari probleme in a intelege cum functioneaza lumea reala din jurul sau, insa aici este nevoie de mult mai multa cercetare pentru a face asemenea afirmatii care cu siguranta oripileaza multi parinti.

To confuse children when they have hardly begun to get a handle on this world, by introducing them to virtual, techno-magical worlds, is surely an absurd reversal of the natural order of things. It seems that the arrogance of modern technology (together with ruthless commercialism) knows no bounds. On the basis of what I’ve argued here, giving iPads to babies is tantamount to child abuse.

Unele organizatii guvernamentale au afirmat ca pana in varsta de 4 ani copiii nu prea inteleg ce inseamna spatiul real din jurul lor si utilizarea unei tablete iPad ar fi similara cu folosirea unei jucarii de plus, ei neintelegand ce se intampla si neavand vreo memorie despre acele momente.

In orice caz, este bine sa nu le oferiti copiilor tablete pentru perioade foarte lungi de timp mai ales cand au varste fragede si sa ii invatati sa foloseasca tehnologia cu moderatie.