Huawei pune presiune pe Apple si Samsung

Huawei smartphoneHuawei ocupa pozitia a treia in topul celor mai mari producatori de smartphone-uri de pe glob, fiind la o distanta mare de Apple si Samsung, insa Q3 2015 a adus o crestere substantiala in vazarile sale de terminale mobile in diverse zone de pe glob.

Conform unor informatii preliminare, vanzarile de smartphone-uri au crescut cu 81% in China si 98% in Europa in Q3 2015, cei de la Huawei inregistrand o crestere de 25% in vanzari, toate aceste procente fiind rezultatul unor comparatii facute cu aceeasi perioada a anului trecut.

Cei de la Huawei au urcat pe pozitia a treia detronand compania Xiaomi care a avut parte de o crestere spectaculoasa in vanzari in cursul anului trecut, semn ca smartphone-urile celor de la Huawei au devenid din ce in ce mai atractive in diverse piete de pe planeta.

Conform celor mai recente estimari, Huawei ar urma sa vanda 100 de milioane de smartphone-uri in 2015, cu 33% mai multe decat in 2014, cresterea in vanzari fiind mai mare decat cea estimata pentru cei de la Apple, Xiaomi sau Lenovo, acest lucru fiind surprinzator.

Third-quarter deliveries climbed 81 percent and 98 percent in China and Europe respectively from a year ago. About a third of the quarterly shipments were mid- to high-end models, Huawei said, up from 25 percent a year earlier. It’s hard to find a solid contender to Huawei for the top three position (after Samsung and Apple) in the short term. That’s impressive growth.

Partea interesanta pentru Huawei este ca incasarile generate de catre vanzarile de smartphone-uri s-au dublat in prima jumatate a anului 2015 fata de prima jumatate a anului 2014, astfel ca pentru viitor cei de la Huawei par sa aiba o strategie solida de crestere.

Principala problema a majoritatii producatorilor de terminale Android este obtinerea de profit din vanzarea de smartphone-uri, iar cei de la Huawei par sa aiba o crestere sanatoasa in incasari, deci probabil nici profitul nu este chiar atat de mic, asa ca va fi interesanta evolutia sa.