HTC copiaza o faimoasa reclama Apple

HTC reclama One A9HTC ONE A9 a fost lansat de catre compania HTC cu doar cateva saptamani in urma si toata lumea stie ca el este o clona a iPhone 6S sau a iPhone 6, insa cei de la HTC nu s-au oprit aici.

Pentru a completa imaginea unei companii incapabile de creatie, cei de la HTC au copiat inclusiv o faimoasa reclama Apple lansata in 1984, ea fiind creata special pentru Macintosh in ideea de a atrage clientii care achizitionau PC-urile IBM spre compania americana.

Motto-ul reclamei pentru HTC ONE A9 este fii diferit, insa din pacate cei de la HTC sunt departe de a se apropia de motto-ul lor, iar asta deoarece noul lor smartphone arata si este vazut ca doar o noua clona a unui terminal iPhone si nimic mai mult, iar nimeni nu greseste aici.

Copiind o reclama faimoasa a companiei Apple, cei de la HTC nu fac altceva decat sa confirme faptul ca strategia lor in momentul de fata este de a copia produse de succes fara a inova in vreun fel si Samsung a demonstrat ca acest lucru poate avea succes pentru o perioada de timp.

Sus aveti reclama celor de la HTC pentru HTC ONE A9, iar jos aveti reclama lansata de catre compania Apple pentru Macintosh in 1984.

10 COMENTARII

  1. Dar toti ca si samsung de asemenea , sunt pur si simplu lipsiti de imaginatie! apoi se mai mira de ce nu au vanzari! 😉

  2. Sa ma bata mama de eu realizez ce-au copiat , eu vad alta poveste .
    Lumineaza-ma @ndale !!
    A9 seamana cu iPhone 6 dar clipul ??

  3. Iar tu nu stii decât să traduci ca un papagal ce scriu altii din afara aceeași stire tocmai am citit.o pe un alt site si nu cred ca ei au copiat de la tine ,asta vorbind de copiatori,nu esti mai departe …..trist…

  4. Nu văd nicio asemanare între cele două clipuri, cu excepția faptului că sunt filmate pe modul landscape.
    În schimb, clipul HTC este absolut demential de bine reușit: are mesaj fin, are efecte speciale, actorii sunt plăcuți privirii, are culoare. Mesajul HTC este mai bine inchegat: tipul tânăr se revoltă împotriva lumii rigide, lipsite de culoare, cu exponate lipsite de viață care pozează a face parte din lumea bogaților, și care servesc… mere 🙂 . Sare peste coventii și distruge lumea lor artificială, distruge merele. Asta trezesre la viață o tipă asemenea lui, care indrazneste să guste viața adevărată, dincolo de ceea ce stia ea.

    Mesajul Apple este anost. Sorry…

  5. Toti sub dominatia Apple care si ei incep sa devina din ce in ce mai firavi din cauza sistemului de operare nu-si mai dau interesul isi bat joc de clienti..!