Prima Pagina Youtube Cele mai vizionate clipuri YouTube in 2015

Cele mai vizionate clipuri YouTube in 2015

cele mai urmarite video YouTube 2015Cele mai vizionate clipuri YouTube in 2015 in cadrul unei pagini intitulate YouTube Rewind 2015, website-ul de video sharing publicand anual topuri cu clipurile video care au inregistrat cele mai multe vizualizari din partea utilizatorilor.

Conform celor de la YouTube, cel mai vizionat clip video in reteaua lor in cursul anului 2015 a fost videoclipul melodiei Watch Me (Whip/Nae Nae) al artistului Silento, el fiind urmat de catre reclama pentru Clash of clans difuzata in timpul Super Bow-ului american.

Pe locul al treilea avem un prank facut de catre americani, lista fiind completata de catre alte melodii, mai multe prank-uri, un clip video slow-motion filmat in 4K, tweet-uri cu critici adresate presedintelui Barack Obama si multe altele.

YouTube genereaza miliarde de vizualizari lunar pentru clipurile video publicate de catre utilizatori, iar mai jos puteti vedea exact la ce se uita lumea lunar in cadrul website-ului, clipurile video fiind desigur create in totalitate in SUA, acolo fiind produs cel mai mult continut.

  1. Silento- Watch Me (Whip/Nae Nae) #WatchMeDanceOn by Tianne King
  2. Clash of Clans: Revenge (Official Super Bowl TV Commercial) by Clash of Clans
  3. Crazy Plastic Ball PRANK!! by RomanAtwood
  4. Love Has No Labels | Diversity & Inclusion | Ad Council by Ad Council
  5. Lip Sync Battle with Will Ferrell, Kevin Hart and Jimmy Fallon by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
  6. Justin Bieber Carpool Karaoke by The Late Late Show with James Corden
  7. 6ft Man in 6ft Giant Water Balloon – 4K – The Slow Mo Guys by The Slow Mo Guys
  8. Golden boy Calum Scott hits the right note | Audition Week 1 | Britain’s Got Talent 2015 by Britain’s Got Talent
  9. Dover Police DashCam Confessional (Shake it Off) by Dover Police
  10. Mean Tweets – President Obama Edition by Jimmy Kimmel Live

Separat de acestea, cei de la YouTube au creat diverse alte topuri pentru muzica si pentru clipurile video pentru care au existat cele mai multe interactiuni, ele fiind vizibile in aceasta pagina.