Cum folosesc femeile si barbatii smartphone-urile

Entuziasmul pentru orice lucru legat de smartphone-uri a incetat de multa vreme sa mai fie atat de mare. Internetul pe telefon a devenit ceva la ordinea zilei, imperios necesar.

S-a constatat dealungul anului trecut ca aproximativ 30% dintre utilizatorii de smartphone-uri sunt femei care,ca si barbatii, sunt interesate de diverse aplicatii. Tendinta generala de utilizare a internetului mobil este evidenta in randul barbatilor si a femeilor deopotriva, insa preferintele specifice de gen sunt in mod clar diferite in ceea ce priveste utilizarea internetului.

Atat in trecut, cat si acum, femeile vor sa stie tot ce fac prietenii acestira si, mai ales, in ce relatii de iubire sunt implicati. 65% dintre femei pastreaza contactul cu prietenii prin e-mail si diferite aplicatii de chat si aproape 50% sunt pe Facebook sau alte site-uri de socializare. Toate pentru a afla ultimile stiri in materie de barfa, haine, relatii, etc. Deasemenea, femeile cauta sa se distreze pe smartphone-urile lor: fiecare a doua femeie profita de partea de divertisment, cum ar fi clipuri video sau muzica, sau “consulta” aplicatiile magazinelor online. De haine, clar si evident.

Barbatii, pe de alta parte se concentreza mai mult pe aplicatii practice: 57% sunt pe site-uri de stiri si fiecare al treilea barbat foloseste online banking. Stim cu totii ca barbatii sunt mari fani ai aplicatiilor de sport, aplicatii care sa le permita sa-si dezvolte hobby-urile online. Cati barbati nu ati intalnit jucandu-se pe smartphone in pauzele de masa sau in drum spre munca si acasa? Femeile pandesc magazinele online de haine si accesorii, sau citesc o carte, barbatii… se joaca.

Atat barbatii cat si femeile, considera ca aplicatiile de pe smartphone le fac viata mai usoara, tocmai pentru ca pot plasa comenzi direct din aplicatii, isi platesc facturile, compara preturile din magazine, contorizeaza caloriile , etc.

Deasemenea, atat femeile cat si barbatii, apreciaza in mod special posibilitatea de a avea acces rapid la informatii folosind un motor de cautare.