Apple creeaza un cont Twitter special pentru a oferi ajutor utilizatorilor

In cursul acestei zile compania Apple a anuntat lansarea unui nou cont Twitter numit Apple Support, el avand rolul de a oferi trucuri zilnice pentru imbunatatirea experientei de utilizare a iDevice-urilor, dar si pentru a oferi ajutor pentru utilizatorii care au probleme cu terminalele.

Avand in vedere ca vorbim despre o platforma care permite partajarea de informatii in imagini si maxim 140 de caractere, nu va imaginati ca Apple va oferi informatii foarte complexe, ci doar trucuri simple care ajuta utilizatorii sa descopere cate o functie mai mica sau mai mare de care nu stiau.

Deocamdata cei de la Apple au publicat doar un truc al aplicatiei Notite, Notes, prin care le spune utilizatorilor cum trasforma simplele liste in checklist-uri, iar toate trucurile viitoare vor fi recomandate in exact acelasi mod, asa ca nu va asteptati sa vedeti lucruri prea complicate.

Noul cont de ajutor al Apple este disponibil direct pe Twitter, iar cand vine vorba despre ajutorul oferit utilizatorilor, imi imaginez ca vor fi oferite raspunsuri selective pentru doar unii dintre utilizatorii care vor pune intrebari.

We’re here to provide tips, tricks and helpful information when you need it most, and if you have a question, well – we’re here to help with that too.