iPhone 7 va fi o mare dezamagire in urma lansarii

iPhone 7 va fi o mare dezamagire pentru compania Apple, afirmatia fiind facuta de catre un analist american care a explicat intr-o emisiune TV motivele in baza carora noul smartphone nu va inregistra vanzari chiar atat de mari precum se asteapta Apple, sau chiar lumea intreaga, argumentele sale fiind destul de solide.

In documentul de mai jos aveti o prezentare facuta de catre firma care il are ca angajat, el bazandu-si estimarile pe faptul ca interesul vis-a-vis de produsele Apple a scazut constant din prima parte a anului 2015 si pana in prezent, datele fiind preluate prin analizarea traficului de internet facut in legatura cu Apple si Samsung.

Puteti observa ca abia la inceputul acestui an a crescut interesul pentru produsele Apple si a scazut interesul pentru cele ale Samsung, lucrurile fiind complet diferite in aceeasi perioada a anului trecut, cei de la Apple reusind sa recastige de la coreeni ceea ce au pierdut la inceputul anului 2015, insa se pare ca schimbarile nu ar fi de ajuns.

iPhone 7 va fi o dezamagire

Desi Apple reuseste sa genereze tot mai mult interes pentru iPhone 7 inaintea lansarii oficiale a noului smartphone, se pare ca acesta nu este la fel de mare precum in cazul altor produse lansate de catre americani in cursul anilor trecuti, iar acest lucru ar putea avea un impact negativ extrem de serios asupra vanzarilor generale.

Principala problema a companiei in legatura cu iPhone 7 sta in faptul ca terminalul nu pare sa aiba suficient de multe schimbari care sa convinga utilizatorii sa- cumpere in urma lansarii oficiale, majoritatea celor care stiu despre ceea ce va aduce el nou fiind prea putin interesati sa cheltuie bani pe el in toamna.

Apple este o “masina de marketing” specializata pe convingerea oamenilor ca produsele sale merita cumparate desi nu aduc inovatii majore, acest lucru repetandu-se an, dupa an, iar in 2016, totul va sta cel mai probabil la fel, dar investitiile Apple in promovare ar putea creste serios.

DeviceAtlas Mobile Web Intelligence Report Q2 2016