Target da vina pe Apple si iPhone pentru scaderea propriilor incasari

Target este unul dintre cei mai mari retaileri din SUA, iar T2 2016 nu a fost unul dintre cele mai bune trimestre fiscale din istoria companiei, insa in loc sa se uite in interior pentru probleme, cei de la Target au dat vina pe Apple si pe scaderea vanzarilor de terminale iPhone, problema care afecteaza multe alte companii.

Conform celor de la Target, vanzarile de produse Apple au scazut cu 20% in al doilea trimestru fiscal al anului 2016, insa aici nu vorbim doar despre un singur produs, ci despre toata linia de produse a companiei Apple, problemele afectand in mod egal cam tot ceea ce vinde compania americana in momentul de fata.

Desi presedintele Target nu a dorit sa puna presiune pe terminalele iPhone ale companiei Apple, este clar ca acestea sunt principalul motiv pentru scaderea substantiala a vanzarilor, cei de la Apple trecand prin aceleasi probleme, dar nu de acum, ci chiar din primele luni ale anului 2016.

Desi prima jumatate a anului 2016 nu a fost buna, atat Apple, cat si cei de la Target se uita cu incredere spre cea de-a doua jumatate, lansarea iPhone 7 urmand a aduce o crestere a vanzarilor pentru Apple si partenerii sai, insa ramane de vazut cat de mult ii va ajuta iPhone 7 pe toti.

Notably about a third of this pressure was driven by Apple products which were down more than 20% in the quarter. Our guests come to us looking for those products. They’re looking for the newness and the innovation, and we’re putting together plans with Apple and our merchandising teams to make sure we’re ready to take advantage of that in the back half of the year.