Snapchat ofera noi informatii despre tine catre advertiseri

Snapchat va afisa noi tipuri de reclame pentru utilizatori, modul in care ei folosesc aplicatia urmand a defini tipul de reclama afisata.

Snapchat creste incet, incet, in popularitate si asta atrage atentia unui numar tot mai mare de companii care incearca sa se promoveze in cadrul retelei. Cei care intentioneaza sa faca acest lucru vor avea cum noi metode de a targeta utilizatorii in baza activitatii pe care o au in cadrul aplicatiei pentru iPhone si iPod Touch.

Mai exact, cei de la Snapchat sunt pregatiti sa impartaseasca cu diversi advertiseri informatii privind modul in care folosim aplicatia Snapchat in viata de zi cu zi. In baza acestor informatii, advertiserii ne vor putea afisa reclame cat mai interesante pentru noi, astfel incat sa le accesam atunci cand sunt afisate pe ecrane.

Spre deosebire de Facebook, care ne urmareste toate miscarile pe internet, cei de la Snapchat monitorizeaza doar activitatea din aplicatie, presedintele companiei dezvoltatoare a Snapchat afirmand ca acest mod de lucru este mai putin agresiv decat cel al competitorilor, dar reclamele vor fi afisate intr-un mod la fel de eficient.

Prin implementarea acestui sistem, cei de la Snapachat vor atrage noi advertiseri care vor cheltui si mai multi bani pe reclame care vor fi afisate in aplicatie. Desigur ca utilizatorii nu vor putea cumpara abonamente care sa ascunda reclamele, dar probabil vor fi interesati de reclamele pe care le vor vedea si vor cumpara produsele.

snapchat reclame