Google renunta la brandul Nexus pentru smartphone

Google va renunta la brandul Nexus pentru viitoarele sale smartphone, compania americana aplicand un mare G pe carcasa terminalelor.

Compania Google se pregateste sa faca o schimbare majora pentru linia sa de smartphone-uri Nexus, ea intentionand sa renunte la denumirea care le-a facut atat de celebre. Conform unor informatii aparute in cursul acestei zile, brand-ul Nexus nu va mai fi folosit in viitoare modele de smartphone-uri ale companiei Google.

Cei de la Google se pregatesc sa lanseze doua noi terminale fabricate de catre HTC, insa ele nu vor mai fi vandute sub brand Nexus, asa cum se intampla pana anul acesta. In schimb, cei de la Google urmeaza sa foloseasca o noua denumire care va avea la baza promovarea denumirii proprii a companiei americane.

Cele doua noi smartphone-uri Google au numele de cod Marlin si Sailfish, iar in locul brand-ului Nexus ar urmas a fie aplicat un logo foarte mare al literei G, probabil colorate. Avand in vedere ca Google a investit sume serioase in cresterea notorietatii brand-ului Nexus, decizia de acum este interesanta si pune in discutie planurile sale de viitor.

Google renunta la celebrul brand Nexus pentru un G aplicat pe carcasa

In ciuda acestui lucru, se stie ca noile smartphone-uri urmeaza sa aiba ecrane de 5 inch si 5.5 inch, deci vor fi usor mai mici decat cele folosite in Nexus 5X si Nexus 6P. De ce s-a luat decizia de a face acest rebarnding nu stie nimeni, insa probabil Google doreste sa isi promoveze mult mai intens brand-ul principal in locul celui Nexus.

google nexus branding

Cele doua noi smartphone-uri ale companiei Google vor avea si o versiune speciala a Android 7 in locul versiunii “vanilla” standard folosite in terminalele anterioare. Ce va contine aceasta nu stie nimeni, insa probabil cei de la Google vor avea cateva surprize pregatite pentru cei care ii vor cumpara produsele in toamna.

Acestea fiind spuse, iata ca si Google preia o strategie desteapta si isi va marca in mod corespunzator terminalele, iar asa s-ar putea sa promoveze dispozitivele nu doar pentru dezvoltatori, ci si pentru utilizatorii obisnuiti.