iPhone 7 si 6S blocate in iCloud cu Apple ID-uri necunoscute

Posesori de iPhone 7 si iPhone 6S s-au trezit cu terminale blocate in iCloud Activation Lock cu Apple ID-uri necunoscute.

O noua problema afecteaza noii posesori de terminale iPhone 7, iPhone 7 Plus, sau vechile iPhone 6S si iPhone 6S Plus, sistemul Activation Lock fiind cel care este acum vinovat de probleme. Conform unui numar foarte mare de utilizatori, noile produse nu pot fi activate dupa instalarea unui backup al iOS deoarece sunt blocate in iCloud cu Apple ID-uri necunoscute.

Conform clientilor Apple cu probleme, in tentativa de a activa terminalele mentionate anterior, iCloud le afisa un Apple ID necunoscut pentru care trebuiau sa introduca parola. Fara a sti parola celui Apple ID, ei au ramas cu terminalele blocate deoarece nu le era afisat Apple ID-ul propriu si nu exista posibilitatea de a il modifica pe cel existent.

Problema afecteaza terminalele iPhone 7, iPhone 7 Plus, aparent noi, dar si pe cele vechi care au fost restaurate la setarile initiale, deci vorbim despre o eroare generata de serverele Apple. Desi s-ar putea crede ca vorbim despre terminale iPhone 7, iPhone 7 Plus folosite in prealabil, avand in vedere ca problema afecteaza si alte terminale vechi, totul are legatura cu Apple.

iPhone 7 si 6S blocate in iCloud cu Apple ID-uri necunoscute

iphone-7-blocat-icloud-activation-lock

Contactati de catre clienti pentru rezolvarea problemelor, cei de la Apple au afirmat ca toate iPhone 7, iPhone 7 Plus, etc, blocate in iCloud cu Apple ID-uri necunoscute trebuie inlocuite. O explicatie clara pentru problema nu a fost oferita, insa Activation Lock a fost dezactivat pe unele terminale in Apple Store dupa ce a fost dovedita achizitia cu o factura de catre client.

“Just received my brand new 256GB Jet Black iPhone 7 Plus. Looks immaculate, screen is perfect, machining all fine… Only problem is, it appears someone has already used it as the iPhone is asking for the account used to activate it — o…..@icloud.com. Apple say it needs replacing […] Now got to wait for an expedited replacement iPhone once I’ve returned this one.”

Problema este ca in unele cazuri Activation Lock a fost modificat in mod inopinat de catre iOS, astfel ca utilizatorii s-au trezit cu terminalele blocate dupa ce au facut trecerea la alt produs. Din pacate nimeni nu stie ce s-a intamplat, insa compania Apple pare sa aiba probleme majore cu Activation Lock in momentul de fata, dezvaluind in acelasi timp si adrese de email care ar fi trebuit protejate.

“I purchased an iPhone 6s full-price and outright directly from an Apple Store in September 2015. The phone was unlocked (I switched from T-Mobile to Verizon after I purchased it without issue). I recently purchased an iPhone 7 Plus and after that phone was activated on Verizon’s network, the iPhone 6s now indicates that it has an “Activation Lock.” It is also linked to some unknown iCloud account (not the account I activated it with or have been using it with for close to a full year).”

Daca intampinati aceasta problema, singura solutie este sa contactati un service autorizat Apple si sa cereti ajutorul pentru ca problema sa fie rezolvata.