Prima Pagina iPhone 8 iPhone 8 va avea carcasa din sticla si incarcare wireless

iPhone 8 va avea carcasa din sticla si incarcare wireless

iPhone 8 va avea carcasa din sticla si incarcare wireless, insa nu se stie daca fiecare model va avea si pad de incarcare in cutia de vanzare.

BLACK FRIDAY 2017 LIVE BLOG cu REDUCERI IN TIMP REAL!

iPhone 8 va avea carcasa din sticla si incarcare prin inductie incorporate de catre compania Apple, iar aici vorbim despre toate cele modelele lansate in 2017. Desi existau speculatii cu privire la modelele in care trebuiau sa ajunga aceste noi caracteristici, se pare ca Apple va dori sa le ofere in toate cele doua sau trei modele ale iPhone 8.

Folosirea unei carcase din sticla pentru iPhone 8 este facuta pentru a permite incarcare prin inductie, aceasta facandu-se in mod rapid, fara interferente din cauza frecventelor. Problema este ca Apple va crea si un pad de incarcare special pentru aceasta procedura, deci vorbim despre modul rudimentar de incarcare, nu despre unul avansat si util.

Problema si mai mare sta in faptul ca Apple ar urma sa includa un pad de incarcare doar in cutiile modelelor mai scumpe ale iPhone 8, nu si in cele ieftine. In aceasta idee, cei care cumpara modelele cu spatiul minim de stocare vor trebui sa cumpere si un pad de incarcare separat, altfel vor trebui sa-si foloseasca in continuare cablurile.

iPhone 8 va avea carcasa din sticla si incarcare wireless

iPhone 8 urmeaza sa aiba deasemenea ecran OLED, cel putin in anumite modele, iar ecranul ar putea fi lipsit de margini in panoul frontal. In aceasta idee, Apple ar trebui sa implementeze cititorul de amprente, Touch ID, sub ecran, impreuna cu alti senzori, camera putand fi mutata deasupra acestuia pentru a permite inregistrarea de poze.

“We believe one of the reasons why new iPhones will switch from metal casing to glass casing is to support wireless charging. In order to ensure a superior performance, we believe it is most appropriate for EMS suppliers to develop and make the wireless charger because then a comprehensive test can be conducted. As Hon Hai needs to deploy most resources to develop and produce OLED iPhone, we expect Pegatron will be the exclusive supplier of the wireless charger.”

Conform sursei informatiilor de astazi, Pegatron ar urma sa furnizeze chip-ul pentru incarcare wireless din iPhone 8, fiind si singurul partener care il va produce. Nu se stie cine ar urma sa produca si pad-ul de incarcare, insa Apple are multe companii chinezesti din care sa aleaga pentru a fabrica aceasta noua componenta.

Din pacate, se pare ca Apple merge pe aceeasi cale stupida precum restul competitorilor sai si va implementa incarcare wireless care impune tot plasarea terminalului pe ceva. Singura diferenta adusa de acest sistem ar putea fi o scadere a duratei necesare pentru incarcare, altfel, noua functie va fi defapt o mare dezamagire.

iphone-8-carcasa-sticla-incarcare-wireless

 

 

emag black friday lista reduceri
  • Srb Srb

    Ok daca tot va fi asa macar sa scoata si portul lightning sa pastreze bateria din ip7 si sa il faca mai subtire. Doar ca pe drumuri va trebui sa luam si pad cu noi si nu doar un cablu

  • Srb Srb

    Sper totusi sa ofere ceva imbunatatiri fata de ce este acuma

  • Srb Srb

    “Inductive charging is not wireless charging, its just clever marketing.”
    “Can we please use the term inductive charging when we are talking about devices that are charged by pads”
    Deci nu sunt singurul care zice ca wireless charging este gresit ca termen! Iar acest marketing le-a otravit creierul multora de pe aici crezand ca este wireless

  • Realitatea este ca Apple merge pe aceeasi cale. Daca baga doar inductie, va fi o mizerie. Exceptie facand cazul in care se va incarca mai repede decat prin cablu, pentru ca atunci va fi, probabil, doar jumatate de mizerie.

  • Srb Srb

    Corect,nu stiu ce sa zic. Singura solutie ar fi , prin Apple, industria de mobila etc sa inceapa sa construiasca mobila mese birouri noptiere comode etc cu suprafata capabila de incarcare prin inductie prin diferite materiale+diferite culori…dar imi este greu sa cred asta

  • Ikea deja vinde chestii de genul, dar tot prostie e. Sa se incarce naibii la distanta.

  • Srb Srb

    Am vazut ceva dar sunt prost facute,nu ai palete de culori sau materiale de calitate, o mizerie. E trist, mai bine nu ar mai face, decat sa faca misto dupa aceea restul ca apple vine cu ceva ce altii detin de ani de zile dar nu prea folosesc si nu este f util

  • EMP83

    Pai probabil nu se poate încă. Mulți își doresc asta insa probabil ca va mai dura pana se va reuși asa ceva.

  • Srb Srb

    Exact dar sa vina cu ea atunci cand e gata si nu cu asa ceva

  • Viorel Predatorul

    Se pare că Viorel Predatorul avea dreptate când scria că încărcarea wireless așa cum se zvonea este o fantezie (cel puțin deocamdată). @srb_srb m-ai bălăcărit atâta că sunt hater și că dețin cunoștințe vechi în fizică. Nu sunt hater, dar sunt realist, și cunoștințele mele vechi îmi spun că deocamdată nu poți transmite așa de multă energie wireless fără efecte adverse pentru om.

    Cât privește sticla și încărcarea prin inducție, este un pas mic pentru industria smartphone, dar un pas uriaș pentru Apple, și nu va aduce decât un plus de valoare. Așadar, salut decizia Apple de a se alinia la standardele actuale.
    Chiar așa tehnologie “rudimentară”, încărcarea prin inducție este mult superioară celei prin cablu.

  • tavi

    De-acord cu voi, ideea cu încărcare prin inducție e o mare porcărie, mai bine la lase cu cablu, chiar dacă e la încărcat poți umbla pe el poți vorbi dacă te suna, așa dacă telefonul e pe pad ce faci? Îl ridici răspunzi îl pui înapoi? Nu se duce bateria? E ca și cum ai scoate și ai bagă in mod repetat lighting-ul in telefon fiind conectat la o priza.

  • Srb Srb

    eu nu am dat o data anume pt cand va veni a “true wireless charging” deci te scuzi prin a-mi baga o minciuna mie..eu am zis acum 4-5 luni de zile, stiu si altii, ca in urmatorii 10 ani va exista. Momentan au trecut 6 luni, ok nu fac anul viitor…cu tine am fi ramas in anii 90
    Am vazut incarcarea prin inductie la un s6…my god, trebuie sa il pui pe acel pad intr-un anumit fel altfel bipaie etc abia la s7 l-au facut sa mearga bine.
    Inca 1 data, am avut dreptate cand am spus ca ce ofera rahatii de la Samsung nu este wireless charging..deci 1-0 pt mine
    2-0 daca pana in 2026 vor aduce incarcare de la distanta
    Si mai am salvate alte pariuri

  • Viorel Predatorul

    Tocmai de aia încărcarea prin inducție va fi complementară celei prin cablu, cel puțin așa au toți producătorii care au adoptat tehnologia deja.
    Personal, aș opta doar pentru încărcarea wireless, și renunțarea la toate mufele (Jack, power, etc)

  • Srb Srb

    dupa cum vezi, l-am educat si pe Viorel sa nu ii mai spuna incarcare wireless ci prin inductie ! usor usor invata si el si isi mai scoate capul din minciuniile samsung 🙂

  • Viorel Predatorul

    Acum o dai întoarsă în stilul tău caracteristic. Mi-ai scris pasaje din articole cum că încărcarea wireless la distanţă este deja fezabilă, și te așteptai ca Apple să dea marea lovitură, și să umilească restul competiției. Acum îmi spui că tu estimai asta pentru următorii ani, nu pentru 6 luni.
    Srb, revino în prezent… Trăiești cu speranța că odată, cândva o să fie bine și pentru tine, exact precum credincioșii habotnici.

  • Srb Srb

    da am zis IN URMATORII 10 ani ! colegii nostri pot confirma

  • Viorel Predatorul

    Mda, ce să spun, trebuie să vorbesc un limbaj comun cu unii ca tine, că altfel nu pricep. Inducție, neinducție, este un tip de încarcare prin care smartphone-ul nu se leagă prin cablu la sursa de energie. Un om deștept înțelege asta.

  • Srb Srb

    da este o minciuna care ti-o spun tie sa te crezi superior celor care isi baga telefonul prin cablu…iar tu, slab de inger cum esti, te-au luat si te-au educat

  • Viorel Predatorul

    OK friend, sper că ți s-a închis gura ta mare și că înțelegi că încărcarea așa cum visai tu este o utopie deocamdată, și că în prezent, alte companii sunt cu mulți pași înaintea lui Apple, și că Apple a regresat de la leader la follower.

  • Srb Srb

    acuma spui ca “deocamndata” HAHAHAHAH ce s-a intamplat cu NICIODATA?? ba ce ipocrit si parsiv esti…om cu 2 fete.. Hahahhaa

  • Viorel Predatorul

    *pe care ti-o spun
    În general, eu nu am complexul inferiorității. În particular, câtă vreme cineva are mai multe opțiuni, avantaje, etc decât altcineva, nu văd de ce acel cineva ar avea completul inferiorității.
    Un lucru e clar Srb: încărcarea wireless + cablu este superioară încărcarii prin cablu

  • Srb Srb

    incarcare prin inductie…deja toata planeta vede minciuna.
    Cand iti suna telefonul poti vorbi in timp ce ti se incarca prin inductie? NU, deci motivul nr1 pt care iti iei un mobil, de a vorbi la el, este imposibil atata timp cat este plasat pe paleta (doar prin difuzor)

  • Viorel Predatorul

    Golănaş, mă determini să schimb registrul discuției și să îți răspund injuriilor tale. Încărcarea din visurile tale este imposibilă. Cel puțin la ce cunoștințe există astăzi. Dacă peste 1000 ani se va inventa o nouă formă de energie, ar putea fi posibilă încărcarea ta star trek.
    Cred că mă opresc din dialogul ăsta, pentru că degeaba continui.

  • Srb Srb

    injuratura este ceva ce nu te reprezinta…daca eu sunt fizic, gras de ex, si tu imi spui “grasule” un om normal ca mine si care nu este frustrat, nu ar trebui sa se simta jignit

  • kinder

    Ok, Apple nu mai poate reincalzi acest shit de peste o mie de ori, intr-un final se da “invinsa” si o ia dupa Samsung cu incarcare prin inductie sau wireless, same shit to me si un ecran OLED…. acum pe bune, ce ii asa wow?:))) Sincer culoarea de pe 7 full black chiar e bine venita, insa cu sticla eu zic ca va da si mai bine. Si da, ar trebui o gorila glass nu ion strenghten sloboz etc. Asa va fi se pare ca Apple se ia dupa Samsung, insa cam prea putin ne interes asta. Dupa mine de ar fi iOS pus intr-un device like S7 edge….. pai ba nene atunci da poti spune ca ai un produs premium din punct de vedere hardware si software. Cu toate ca fac o alta paranteza, se spune ca iOS ar bate Android…sa zicem ca da….daaar… daca la iOS ii faci un jailbreak sa nu mai fie asa limitat cum e stock….apoi sincer sa fiu nu cred ca ar mai fi asa …tare. Intr-un final e buna venita ideea cu glass si wireless shit insa ar fi bine sa vina si cu ceva soft stabil, mai multe functii pt force touch, alta forma de widgets shits and so on. Cred ca incepand cu iphone 7plus si iph8 se va face diferanta de la iphone 5. Sincer seria 6 cam nu prea a fost wow si nici nu e deocamdata. Am un 6s silver care da se misca ok si cam atat. In rest eu il vad ca pe o bucata de de aluminium si un LCD pus pe bucata aia si cam atat. Astept inca sa se faca stocuri pt a putea trece la 7 plus de minim 128gb. Ala da mi se pare un upgrade serios incepan de la seria 5s. Ce e intre mi se pare un shit mediocru si atat

  • Viorel Predatorul

    Da, poți vorbi: pe difuzor, pe instalația audio dacă în conectezi prin Bluetooth, prin căști audio, etc.

    PS: Sincer, ești insuportabil!!! Ești cel mai nesuferit Troll pe care l-am întâlnit vreodată într-o discuție. Reușești să îi iriți pe toți cu obtuzitatea ta, cu aroganța, cu lipsa de Fair play.
    Zaone te tolerează, dar sunt ferm convins că își face rău prin asta pentru că atmosfera comentariilor devine brusc tensionată din cauza ta. Tu nu aduci nimic bun în discuții niciodată, ci doar zâzanie și proastă dispoziție.
    Mi s-a făcut milă de tine când am văzut cum își bat joc de tine alții pe site-urile unde te chinui să scrii și tu comentarii în engleză; atunci mi-am promis să îți iau apărarea în fața altora, dar astăzi m-am răzgândit! Srb, îți promit că o să te faultez pe alte site-uri de o să mă ții minte… Nu aici, din respect pentru zaone, dar pe alte site-uri te fac varză.

  • amfetamin

    Știi vorba aia cu “Razbunarea e arma prostului”? Eu zic sa stai chill,te enervezi degeaba.

  • Viorel Predatorul

    Cam greu cu Gorilla Glass, pentru că e produsă de Corning, unde Samsung este mare acționar.

  • Viorel Predatorul

    Amfetamin, nu e vorba de răzbunare, ci de lipsa de empatie față de golănaş. Mersi de sugestie, oricum!
    De ce cu tine se poate discuta, și cu ăsta nu? Noi doi avem opinii diferite de cele mai multe ori, dar asta generează comentarii și idei pozitive, fapt pentru care te apreciez. Mai glumim, ne mai încruntăm, dar ești de milioane de ori mai ok decât ăsta.

  • Julian

    Viorel, stai jos! Ne-ai plictisit destul! Realizezi ca nimeni, dar chiar NIMENI nu-ti citeste comentariile ?!?
    Du-te pe site-urile alea de care zici tu… si faulteaza pe cine vrei! Dar ai grija: s-ar putea sa primesti (si acolo, ca si aici) cartonas rosu!
    😀😀😀

  • Srb Srb

    golnasi poate sunt prietenii tai care cred in samsung. Eu zic sa fugi la cutie sa stai suparat.

  • amfetamin

    7.4% din Corning nu știu cât e de mare acționar. Și din câte știu eu ion Glass e de fapt tot un corning gorilla,dar na,la Apple trebuie sa sune mai pompos.

  • Srb Srb

    da omule, eu avand intimitate stau sa vorbesc prin sistem surround sa auda toata lumea conversatiile !! cine face asta?? nici tu ! esti 0, care nu esti un om cu care poate avea cineva o discutie constructiva..tu vii si faci acuzatii ne-fondate si mincinoase. Omule pt tine vad ca INSEAMNA enorm de mult, “mila, suparare si frustrare” in mediu ONLINE cu oameni pe care nici nu ii cunosti. OMULE GET A LIFE…este un mediu virtual, pun pariu ca tu o sa iti schimbi familia aia pe care zici ca o ai , cand o sa faca samsung AI. o sa stai cu un robot sa te superi sa discuti sa faci ceva si in pat !

  • Srb Srb

    adica iarasi esti ipocrit cand zici ca ma faci varza? acolo unde mai trolez am vazut ca ai venit tot asa sa faci misto, deci in niciun fel nu eram aliati acolo, iar acum faci cale intoarsa sa ma faci varza ! hahah

  • Viorel Predatorul

    Păi nu e Gorilla, că este mai fragilă decât altele. Dacă era să o adopte, să fie posibilă în iPhone, Apple ar fi făcut-o de mult.

  • Julian

    @Viorel: Am uitat sa precizez: cred ca am fost singurul care ti-a citit ultima parte din comm-ul cu “faultatul” !!! Fii bucuros pentru asta!!! 😀😀😀

  • V.P

    Nu ai cu cine , omul asta are ceva probleme .

  • Srb Srb

    normal ca nu are cu cine, doar nu sunt dintre cei ce ii inghit lui minciunile ne-fondate. Daca e copil, este tratat ca atare. Cu bataie la poponeata. Daca erai “fair” citeai sa vezi ce comentarii am facut eu la inceputul acestui articol, chiar nu am atacat sau pronuntat numele vreunui user, pe cand viorel a venit tzaca paca cu niste minciunele, si dupa discutii tot el se simte jignit ! :)) deci copilarii din acestea le aveam cu prietenii la 10-16 ani

  • Viorel Predatorul

    Este absolut insuportabil :))

  • Srb Srb

    hai bre, minciuna crasa, lasa-ne. Invita-l pe VP la o cafea si vorbiti despre mine. Pana la urma cei mari sunt vorbiti si tot timpul sunt amintiti in conversatiile lor. Asa un nume ramane in istorie

  • V.P

    Dar a facut un scandal monstru pe acest subiect .
    Concluzie ; Chiar si asa aceasta incarcare functioneaza impecabil si este o posibilitate excelenta de a incarca intr-un timp destul de bun un device fara sa stai cu un un rahat de incarcator dupa tine .

  • Srb Srb

    da trebuie sa umbli dupa tine cu incarcator SI cu acel pad. Despre ce vorbim???

  • Julian

    Viorel Predatorul si V.P – cam mare coincidenta, nu credeti ??? 😀😀😀
    Sunteti una (feminin) si aceiasi persoana?!?
    😀😀😀

  • Srb Srb

    Viorel probabil este baiatul si V.P fata? chiar nu stiu si nu vreau sa jignesc…dar viorel a zis ca are familie deci clar exista aceasta posibilitate. Sa fie amandoi la 2 calculatoare sau pe 2 telefoane, unul langa altul…si facand ce fac 🙂

  • Srb Srb

    deci poate nu inteleg eu sau poate am inteles gresit ce reprezinta aceasta incarcare prin inductie. Deci daca o am,cand plec undeva, nu mai trebuie sa iau cablul dupa mine ?!?!?

  • Viorel Predatorul

    Clar, dar asta înseamă să poți gândi… Cu încărcarea asta “rudimentară”, bateria unui S7 se încarcă mai rapid decât se încarcă bateria unui iPhone, deși bateria celui din urmă are capacitate mai mică.

    Ipocritul este cel care se declară adeptul unei soluții de PC all-in-one ca să nu aibă cabluri peste tot, dar adoră cablul de încărcare la iPhone :)))

  • Srb Srb

    se incarca mai repede si crapa mai repede ca a unui iphone. DA DAAADAaaaa. Ai oled dar dupa un timp se duce mai repede ca un LCD DA DAAA daaaaa

  • Viorel Predatorul

    Vai, ce glumă… Hehehe!
    Asta dacă iPhone rezistă suficient fără o problemă majoră care să îl scoată din funcțiune :))

  • Srb Srb

    posibil in viitorul apropiat, la cate comentarii au ajuns sa fie pe iDevice, o sa poti scrie pe google cuvinte precum srb sau viorel sau cam ORICE cuvant romanesc scris gresit sau corect gramatical iar printre primele rezultate va exista acest site, idevice ! Plus ca pe multe alte site’uri pe unde mai sunt, deja stiu de acesta, si sunt sigur ca multi l-au accesat. Deci ce zici despre asta, ca business, Viorel Ciprinel ?

  • Srb Srb

    nu, dar deja cineva cu un galaxy S6 nici la mana a 2a nu il mai poate vinde ca bateria are viata mult mai putina ca la inceput, iar ecranul deja se vede ca este spalacit

  • Srb Srb

    ZIII omule, ca ai incarcare prin inductie, cand pleci undeva in vacanta, NU MAI TREBUIE SA UMBLII CU INCARCATOR DUPA TINE ??? VREAU SI EU

  • V.P

    Pai atunci ce cauta Apple sa implementeze Oled in iPhone ?? Mincinosule e la mintea cocosului ca bati campii :))))))))).

  • Viorel Predatorul

    Mă doare-n 14 de greșelile tale, însă prin evidențierea greșelilor tale am urmărit două obiective:
    1. Să fac mișto de tine
    2. Să îți sau puțină cunoaștere, cultură esențială de gimnaziu.
    Ambele obiective au fost îndeplinite, și mă bucur pentru tine că în sfârșit ai învățat să conjugi corect verbul “a avea” la conjunctiv.

  • Srb Srb

    1 Eu nu sunt ca tine, eu cand vreau ceva, obtin, doar pt tine vad ca este important sa faci misto de un troll intr-un mediu virtual !
    2 “Sa iti sau putina..” wtf nu am inteles, cum zici tu…nu ai cum invata decat copii cultura ta de gimnaziu. Poate ai fi bine sa te faci profesor…toti te vor asculta si nu trebuie sa faci progrese

  • V.P

    Iar te dai la barfa cu mine ??

  • Srb Srb

    eu sper ca Apple va implementa un OLED mai performant ca cele din S5-S6. Cu ce sunt mincinos?

  • Viorel Predatorul

    *copiii
    Adevărul doare Srb :))

  • Viorel Predatorul

    El speră că Apple va face X sau Y :))) Apple nu are nicio experiență în OLED, dar el speră. Oofff… Speranța moare ultima :l

  • Srb Srb

    da copilasi. pe mine nimic nu ma doare ca pe tine, aici

  • V.P

    Ai deviat , mergi pe subiect omule !!

  • Srb Srb

    Apple in 1950 nu aveau nicio experienta nici in iphone, mac ipod…doamne rau este sa fii copil fara cunostinte

  • Viorel Predatorul

    V. P, nu îl băga în seamă, lasă-l să schelălăie :))

  • Srb Srb

    pai sa ii zici sotului

  • V.P

    O sa caut comentariile lui Srb sa vada si el ce a spus in legatura cu incarcarea fara fir revolutionara Apple .

  • Viorel Predatorul

    Adevărat Scrb, dar nici nu erau alții mai avansați decât ei. Apple a construit totul prin copiere și folosirea tehnologiilor inventate de alții.

  • Viorel Predatorul

    Lasă-l că nu e nevoie… Nu rezolvi nimic cu Scrb. E în stare să își modifice comentariile.

  • Srb Srb

    TE ROG ! Eu am pozele cu discutiile, le stie si amfetamin, cand mi-a dat cumva dreptate cand au aparut zvonurile. Si sa pui poze aici sa vada si sotul tau, ca am zis ca IN URMATORII 10 ani va exista…adica poate sa existe de maine pana in 2026 !

  • Srb Srb

    da dar nu inseamna ca Apple nu vine cu ceva nou si imbunatatit. Pana la urma asta a facut din Apple cel mai valoros si cunoscut brand din lume. Cand vii cu o reteta de succes -cand popularizezi usb,touchid,smartphone,tableta,calculatorul,music player,display cu ppi mai mare,mai nou usb-c etc

  • V.P

    Norocul a facut ca Apple sa cumpere Fingerworks in 2005 , mare noroc ca au pus mana pe asa tehnologie .

  • Srb Srb

    cine stie in ce sa investeasca banii…e ZEU

  • V.P

    Care bani ?? In 2005 Apple traia din mila , au imprumutat cred :))).

  • Srb Srb

    deci i-a cumparat gratis atunci? SI MAI BINE

  • iTu

    bine punctat 7.4% ” mare actionar” ca el gura mare si bogata 👍🏻.

  • V.P

    Steve Jobs a fost ZEU – ul Apple .

  • V.P

    Normal !!

  • Srb Srb

    a fost a fost, la APPLE numai ZEITATI AVEM

  • Viorel Predatorul

    Ai scris că speri să trăiești și să apuci și tu ziua în care va fi disponibilă încărcarea pe care o visezi. Ulterior, ai scris că doctorii ți-au estimat durata de viață la maxim 6 luni. Deci?

  • Srb Srb

    hahahahaha, ESTIMAT !! asa este in ROMANIA…nimic nu este sigur, doar iti ia banul si lasa interpretare. Dar 100% am scris ca in urmatorii 10 ani vom avea asa ceva..nu neaparat de la Apple. Poate samsung, sau altcineva.

  • Viorel Predatorul

    Păi se poate să fii acționa majoritar și cu 2,4% în capital social. În cazul Corning, Samsung este acționar majoritar cu 7,4% din total actiuni.

    http://www.androidauthority.com/samsung-corning-deal-285894/
    “Samsung continues to consolidate its position in the electronics manufacturing industry with a deal involving Corning, maker of Gorilla Glass and other specialty products.

    Samsung and Corning have long collaborated in a joint venture company called Samsung Corning Precision Materials Co, established in 1995, that produces substrate glass for LCD displays. Samsung promised to acquire another $400 million worth of shares in Corning. Converting these shares in common stock would make Samsung the largest shareholder in the glass making company, with a 7.4 percent stake.

    Samsung said it doesn’t plan to influence in any way the management of Corning, but becoming a large investor should give the Korean giant a definite advantage in manufacturing.”

    Nu eu sunt cel cu gura mare, dar tu ești cu siguranță ăla neinformat 🙂

  • Viorel Predatorul

    Du-te mă și plimbă ursul. Ești atât de laș încât nu ai puterea să recunoști că ți-ai luat țeapă cu noua tehnologie la care visai tu :)))

  • V.P

    Nu esti capabil sa duci o discutie te opresti si gata , e simplu Srb .

  • Srb Srb

    dupa cum vezi citatul…SAMSUNG ar putea deveni actionar majoritar dar asta dupa ce mai baga 400 mil…deci momentan nu este

  • Srb Srb

    cum mi-am luat teapa? esti penibil..deja ai recunoscut ca se va putea implementa dupa ce timp de multe zile foloseai cuvinte precum IMPOSIBIL, NICIODATA nu va exista asa ceva !!! Acuma spui DEOCAMDATA !! e CLAR cine isi ia teapa

  • Viorel Predatorul

    Exact asta au făcut Google și Samsung: un sistem de operare mai bun și un hardware mai bun :))

  • Srb Srb

    ce discutie? eu nu duc discutii non constructive care pornesc dintr-o inventie

  • Srb Srb

    google poate…samsung nu are sistem de operare..BADA OS ESTE O MIZERIE. Pixel a aratat ce inseamna sa concurezi cu iphone prin a avea hardware si soft facute in regim propriu. In curand samsung va avea concurent pe piata android cu acest pixel

  • Viorel Predatorul

    După cum vezi, articolul este din octombrie 2013, iar de atunci, tranzacția a avut loc.

  • Srb Srb

    esti sigur? daca da, ok atunci este actionar majoritar

  • Viorel Predatorul

    Bine, frunte-îngustă: tehnologia asta este IMPOSIBILĂ, și nu va fi operațională NICIODATĂ!
    Aștept să vad dacă realitatea mă va contrazice.
    Ai luat țeapă pentru că sperai să fie viabilă, și când colo, vezi că Apple urmează liderii :)))

  • Srb Srb

    Nu am sperat…ci stiu sigur ca va exista in urmatorii 10 ani ! deci, au trecut cumva cei 10 ani..suntem in Mai 2016? Dar nu inteleg cum de iti permiti sa ii faci niste sarlatani si mincinosi pe cei ce au demonstrat ca se poate si deja sunt in testare ?! un om 0 ce nu respecta munca altora

  • V.P

    Cu siguranta din comentariile lui Viorel ai ce invata .

  • V.P

    Vad ca te paducheste Julian :))) 💕💕

  • Srb Srb

    cine ce face?

  • Srb Srb

    da cum sa te duca cu vorba, ca realitatile lui nu prea se adeveresc

  • Viorel Predatorul

    Google->> sistem de operare
    Samsung->> hardware

    Aaa, stim: alții copie și fură de la Apple, în schimb Apple “se inspiră”

  • Viorel Predatorul

    Știi o laie bălaie… Sperai că Apple va da lovitura cu o nouă tehnologie revoluționară de încărcare wireless la distanţă, care ar fi pus în inferioritate competiția. Realitatea este că Apple nu are capacitatea de a inova, și culege firimiturile de la masa celor care inovează. Samsung avea încărcare wireless din 2013,iar Apple va avea din 2017. Samsung avea ecrane OLED din 2008,iar Apple va avea din 2017.
    Cam rușinos pentru “cea mai inovatoare companie de persoane glob”.

  • Skankhunt42

    Zaone nu pricep cum dracu au reușit atomii din care este compus zaone sa se întâlnească și sa formeze atâta prostie. It’s mind bugging! Go fu ck yourself.

  • Viorel Predatorul

    Eu am afirmat următoarele:
    1. S8 nu va acea ecran 4K (Amfetamin credea că da, însă eu am avut dreptate)
    2. IPhone 8 nu va avea încărcare wireless așa cum credeai tu, pentru că este imposibilă (și aici am avut dreptate). Până la proba contrarie, tehnologia asta este neviabilă, imposibilă, pentru că ar polua mediul și ar afecta sănătatea oamenilor.

  • Srb Srb

    Te rog

  • Srb Srb

    1) da sa vedem daca va lansa tot QHD atunci ai dreptate iar daca pana la S9 inclusiv nu baga 4k atunci eu am gresit
    2) ai zis ca este imposibil si niciodata nu va exista incarcare wireless. Momentan ai dreptate ca nu a aparut. Daca nu apare pana in 2026 atunci eu voi recunoaste ca am gresit

  • Srb Srb

    Asta e, oled a fost o mizerie din 2008 pana in 2014, samsung a avut senzori de amprente si in laptopuri de kkt. Samsung vrea sa fie doar prima in multe dar nu sa fie si de calitate. Aici venind Apple

  • Srb Srb

    Google pixel e telefon facut de catre google. Ca sunt unele componente de la samsung e altceva dar ca si la apple ei controleaza acum

  • Viorel Predatorul

    Am vazut ce calitate ofera Apple :))

  • Srb Srb

    Iti dai seama ce tiganie e acolo daca samsung e actionar majoritar cu 7.4%

  • Viorel Predatorul

    No way! Jura-te ca bateria este atat de uzata incat sa nu mai poate retine energie, si ca ecranul este spalacit! Asa sa fie fericita familia ta dupa cat adevar este in comentariul asta caruia eu am raspuns? Nu stiu ca specialistii din industrie sa se fi pronuntat impotriva incarcarii rapide, si a celei wireless, si vii tu specialistul Scrb :)) Mai sa fie!

  • Viorel Predatorul

    Apple a facut un pas, iar competitia i-a depasit cu zece pasi. Mare scofala… USBul avea oricum tendinta de adoptie, si nu stiu ca Apple sa fi popularizat calculatorul, pentru ca macurile erau prohibitiv de scumpe la vremea lor.
    Culmea: cica Apple a popularizat displayul cu ppi mare :)))) pacat ca a venit Samsung si a distrus orice avantaj tehnologic de-a lui Apple. Sa te citez: “SA ITI FIE RUSINE SAMSUNG!!” hehehe

  • Viorel Predatorul

    Apple era falimentara si a fost salvata de catre Bill Gates cu o injectie de capital de 150 milioane de dolari. Ulterior, CEOul Apple a vorbit foarte rau despre Bill Gates, pe la spate, miseleste. Cu alte cuvinte, a muscat mana care l-a hranit.

  • Viorel Predatorul

    Cine te pune sa nu folosesti casti jack daca esti in masina si vrei sa ai intimitate? Aaa… stai asa, ca iPhone nu mai are jack (meeeeh)
    Tu selectezi cea mai putin probabila situatie, si te legi de aia ca sa anulezi un avantaj clar, acela al incarcarii fara batai de cap cu cabluri. Parca iti placeau iMacurile ca nu ai cabluri (ca sa fiu sincer, si eu prefer iMacul din acelasi motiv), iar acum te-ai indragostit de cabluri.
    Un lucru este cert Srb, si o sa o repet pentru tine: incarcarea wireless + incarcare prin cablu este MAI BUNA decat incarcarea prin cablu + zero.

  • Viorel Predatorul

    Te-am facut varza in seara aia, dar cititind cu atentie comentariile celorlalti cititori, mi s-a facut mila de tine, si mi-am dat seama ca esti ca o mica oita intre lupi. Ingaimai ceva in engleza, in engleza doar de tine stiuta. Tu incerci sa scrii comentarii in engleza si te iei la cearta cu nativi in engleza, ori la nivelul tau este clar ca esti caraghios.

  • kinder

    Sunteti maxim amandoi :)))) Cert e asa, Samsung are niste produse chiar bune, ma refer la TV-uri in principal. Ca au inceput si cu smartphone-uri, ok, e treaba lor si e bine venit. Daaar Apple pt Samsung a fost ca o palma de s-au trezit la realitate….Iphone 4 a fost un succes datorita desing-ului si Retina. Apoi a inceput Samsung si tot asa. Insa nu inteleg dc Apple a pierdut drumul cursei….in loc sa mearga pe acelasi drum cu, concurenta ei merg prin…vie :))) ca ii copie pe Apple ca Apple copie pe altii si tot asa, prea putin ne intereseaza. Daar daca Apple tot ia tehnologie de la unul de la altul fa dracu ceva misto, nu bucati de aluminiu cu LCD pe ele. Si pun pariu ca SRB acasa are TV cu tub :))) el nu suporta oledul daca nu e apple :)))

  • Viorel Predatorul

    Nu stiu daca iTu isi da seama de ceva, asa ca lasa-te pagubas. Tu cu siguranta nu iti dai seama de nimic, si sincer ma mir ca esti mare patron dupa cum spui.
    La o companie listata la bursa, cu un capital social de peste 21 miliarde dolari e si normal sa aiba sute si mii de actionari.

    Spre curiozitatea ta, Apple are 2486 actionari, ceea ce face ca si acolo sa fie un mare zumzet:
    http://www.nasdaq.com/symbol/aapl/ownership-summary

    PS: cum bine scrie @V.P, de la mine se invata cate ceva Scrb, de la tine sau @iTu zero…

  • Viorel Predatorul

    Esti MAXIM!! Super comentariu :)) Eu sunt primul care recunoaste ca Apple a avut un aport major la dezvoltarea industriei, dar sunt tot primul care se intreaba de ce nu mai face produse de genul asta?
    Trebuie sa ai ochelari de cal sa nu vezi ca Apple nu mai este leader in tehnologie, si ca este follower.

  • Srb Srb

    normal ca are 2486 de actionari..este cel mai mare brand din lume si cel mai valoros dar kktii aia mici…vai de capul tau..imi place ca ai inceput sa fii narcisist ca mine, “de la mine se invata” .imi place, te educ bine, ai ajuns angajatul meu

  • Viorel Predatorul

    Grețos mai ești mă…

  • Srb Srb

    cand m-ai facut varza? nu inteleg ce inseamna la tine varza pe net sincer…ai un limbaj mediocru in domeniu virtual, un limbaj de pustan. eu nu incerc nimic, eu trollez peste tot unde este lume multa. sincer esti penibil, tu nu stii nici pana acuma ce inseamna pt mine internetul. Oamenii ca tine, sunt targetul meu. Fara cei ca tine, sincer eu nu prea existam. Cei inteligenti din pacate sunt multi si si-au cam dat seama ce fac eu aici. Te dai mare in orice pe net…esti un barbat adevarat. Pt mine este 0 ce te consideri tu x sau y aici…pt mine conteaza cine esti fata in fata dragutza mea

  • Srb Srb

    omule nu compari cata lume vorbeste la telefon si cata lume prin speakere ! Incarcare wireless INTELEGE, ca te invat, NU EXISTA INCA.. este doar incarcare prin inductie. Hai ca ma las pagubas…ca si cu oamenii strazii, nu ai cum sa te intelegi cu ei.

  • Srb Srb

    degeaba faci orice, daca NU TU esti recunoscut in lume de catre oricine, daca NU TU ai cel mai valoros brand/companie din lume…nu ai cum intelege ce inseamna pt persoana/persoanele care conduc o companie acest lucru, pt ca esti un simplu angajat.

  • Srb Srb

    Era la fel de spalacit ecranul cum este familia ta. Daca tot te-ai coborat la un nivel de tigan

  • Srb Srb

    tarane, lasa-ma cu comentariile tale lipsite de sens

  • Viorel Predatorul

    Nu o sa îți răspund la provocarea asta, îl las pe zaone să decidă dacă lasă asemenea comentariu 🙂

  • Sincer acum… daca il provoci… ar trebui sa sterg ambele comentarii ca sa existe o egalitate.

  • Viorel Predatorul

    Zaone, ți se pare că asta e provocare? El scrie că familia mea e spălăcită. Sincer, dacă mi-ar fi spus asta între 4 ochi, ar fi fost leșinat în secunda 2. Cred că ăsta îți face rău business-ului tău pentru că efectiv face mizerie în spațiul tău.
    Dacă ai plăcere și timp, citește cum mă adresez eu lui, și cum se adresează el mine.
    Eu nu cer moderare dintre partea ta, dar mă jur că vin o dată în București și în “moderez” eu :))

  • Raspunsul legat de familie vine dupa ce ai facut si tu referire la familia lui. Este intr-adevar o exagerare din partea lui Srb, dar nu poti spune nici tu ca a venit din senin, totusi, asta nu inseamna ca nu e de condamnat. Condamnabil este si restul comentariului.
    L-am sters, pentru ca nu are ce cauta si poate Srb isi da si el seama ca a gresit si-si cere scuze.

  • Mihai

    Aici e de discutat cu efectele adverse. Nu stim pe ce freventa se face acest tip de incarcare. Stim doar ca randamentul e slab, cu pierderi mari de energie electrica. Si la incarcarea inductiva sunt, insa mai mici. Ce as mai vrea sa spun este faptul ca amandoua, intr-un fel, sunt wireless, nu folosesc conducatori pentru incarcare, asa ca termenul este oarecum adaptat la situatie.

  • Mihai

    No, pana la urma se revine pe subiect sau e pagina de diverse? Zaresc 120 de comentarii, in mare parte pe langa tema, de am ajuns sa ma uit daca e pagina de matrimoniale din Libertatea… la naiba! Banuiesc ca aveti mult timp la dispozitie. La munca, tovarasi, pe subiect.

  • icetkk

    Să știi că și la distanță dacă este, tot inducție se numește procesul.
    Numai așa se poate transmite energie elctrică wireless.
    Inducția și electromagnetismul sunt “partenere”. Un conductor electric străbătut de un curent, dezvoltă în jurul lui un câmp electromagnetic. Viceversa, dacă supui un conductor electric la un câmp electromagnetic, el va fi străbătut de un curent electric. Asta e inducția. Un câmp electromagnetic induce curent într-un conductor electric (cablu, bobină). Wireless charging-ul visat de toată lumea implică o inducție puternică, nimic mai mult. Cu cât e câmpul electromagnetic mai puternic, cu atât e mai lungă distanța de la care încarci device-ul. Cu un câmp suficient de puternic ai putea încărca un telefon în Constanța cu încărcătorul la Timișoara, tot inducție e.
    Problema cu inducția este cu nu poate fi izolată prea bine și dacă e destul de puternic câmpul să-ți inducă electricitate în telefon de la trei metri, păi îți induce și în alți conductori electrici din preajma lui pe care le poate prăji mai greu sai mai ușor (electrocasnice, electronice, om).

  • icetkk

    Aceleași cunoștințe prăfuite de fizică le am și eu. Oamenii spun că e de căcat încărcarea prin inducție (pe pad), ei vor wireless charging adevărat, care e tot inducție, doar cu un cămp EM mai puternic.
    Aceleași cunoștințe de fizică îmi spun că tot ce poți face cu un câmp EM este să-i crești/scazi intensitatea și să-l direcționezi oarecum liniar. Asta ar modifica încărcarea din încărcare pe pad în încărcare pe o zonă din casă. În zona aia nu ar trebui să mai fie alte agregate electrice sau electronice, căci la cât e de puternic câmpul EM (că oamenii care vor wireless charging adevărat, vor să se încarce și repede), vor fi afectate mai devreme sau mai târziu. Totodată, ar trebui să nu ai nici animale pe acolo.
    Nu mai vorbesc de sănătatea omului, că nu-i pasă nimănui, dacă-și încarcă telefonul wirelss e totul super!
    Aviditatea asta dusă spre patologic pentru tehnologie nouă, și mai nouă, și mai nouă, tot ce se poate (chiar dacă te arde, te omoară, explodează) este o boală a omenirii.
    Sclavii moderni asamblează vise pentru sclavii tehnologiei.

  • Srb Srb

    Din moment ce ai spus ca nu exista ecrane spalacite la telefoanele Samsung, nu vad care era jignirea catre familia ta. DAR daca exista posibilitatea sa am dreptate, sincer imi pare rau, eu mergeam pe premiza ca sunt perfecte. Nu am treaba cu familia ta,si nici nu vad cum as putea avea sau cum te-ar putea afecta sincer. Suntem intr-un mediu virtual, pt mine singurele persoane reale de aici sunt zaone si inca vreo 2 persoane.
    Inca 1 data, din partea mea, ai cele mai sincere scuze ! Sper sa vii in Bucuresti sau in Predeal sau daca vreo data vei merge prin Lisabona sa ma anunti, sa ne intalnim “sa ma moderezi”. O zi cat mai buna !

  • Srb Srb

    pariu pariu pe cat? 😀 am si stie si cealalta persoana, ca am un LG oled. Cand vor face si Apple tv poate atunci voi cumpara…dar pana atunci trebuie sa ma multumesc cu alte mizerii :))))

  • V.P

    :))

  • Viorel Predatorul

    Eu bănuiesc că este vorba despre microunde, pentru că altfel nu văd alt spectru radio care ar putea fi folosit. Microundele sunt potrivite pentru transmiterea energiei la nivelul ăsta.
    Ai dreptate cu pierderea de energie. Imaginează-ți o sferă de energie, cu centrul în emițător. Receptorul (iPhone-ul) este un punct în interiorul sferei, cel mult un mic paralelipiped, care captează energia, iar restul e pierdut.
    Ambele sunt wireless pentru că transmiterea energiei între emițător și receptor se face fără fir.

  • Viorel Predatorul

    Ți se pare mai util să rezervi o zonă din casă în care să ți se încarce smartphone-ul? Scrb se plânge că nu poate vorbi la iPhone dacă îl ține la încărcat pe farfurie. Imaginează-ți ce mulțumit ar fi să vorbească la iPhone în timp ce o s-ar încărca într-un câmp EM de mare putere.
    Chiar sunt curios cum poți redirecționa câmpul electromagnetic în mod linear, păstrând dimensiunilor mici ale dispozitivului emițător.
    Dintr-un anumit punct de vedere, undele radio au mecanica similară undelor sonore, și anume propagarea omnidirecțională. Până și ăia cu portavocea fac zgomot în toate direcțiile, nu doar în direcția conului portavocei.
    Mă bucur că vezi și tu pericolul din spatele soluției ăsteia. Dacă este nefezabilă, nu văd de ce s-ar implementa, și aparent nici Apple nu a văzut avantajele.

  • Viorel Predatorul

    Super @icetkk! Mă bucur când citesc comentariile unora de la care pot învăța ceva nou. Mai rar așa ceva.
    Poți să îți dai cu părerea dacă va fi fezabilă tehnologia într-un orizont de timp rezonabil?

  • icetkk

    Sunt persoane care sunt hipersensibile la câmpuri electromagnetice, în sensul că într-o casă normală (plină de câmpuri EM, de la toți conductorii) au dureri mici spasme musculare care declanșează migrene, dureri articulare, stres. Pentru că, pentru ei, câmpul EM e destul pentru a depolariza membrana fasciculelor musculare și a produce mici contracții involuntare. Persoanele ăstea sunt destul de rare, eu am avut “norocul” de a întâlni o astfel de persoană (în destui ani de carieră medicală) și se vedea pe față respectivei persoane suferința pe care i-o provoca aparatul RMN în care a trubuit să stea o oră. Se vedeau microcontracții inclusiv la mușchii faciali. Iar RMN-ul implică un câmp EM mult mai slab decât utopia despre care vorbim.

    Acum, revin la subiect, un câmp EM suficient de puternic să încarce un telefon la distanță de un metru, te trezește din somn (câmpul). Induce electricitate în toți nervii.

    Singura soluție fezabilă este modificarea bobinelor de recepție prin descoperire/inventare de materiale noi superconductoare (cele în care se induce curentul) pentru a capta un câmp EM relativ slab și a genera un curent mare (puțin împotriva fizicii, dar mai sunt materiale care “sfidează” fizica).

    În concluzie, nu, inducția EM nu va putea fi folosită în scopul ăsta fără a afecta țesuturi.

  • Viorel Predatorul

    Super! Deci ești doctor! Good, şi
    repet: poate citește și ăla care
    bolboroseș vrute și nevrute.
    = = = = =
    Cred că deții mai multe informații și
    o bogată expertiză cât să te facă credibil în ceea ce scrii!
    a crede că un aparat cât RMN-ul e
    lucrul potrivit în casa omului…
    a crede că inducția ar putea fi
    răul absolut și EM ar fi benefic…

  • Viorel Predatorul

    Mersi de răspuns icettk! Încă o dată se vede că cei care au ceva în cap, pot să scrie comentarii de valoare.
    Scuze de comentariului anterior, am lăsat un mesaj codat în el :)))
    Cred că nu un încărcător de dimensiunile unui aparat RMN este ceea ce își doresc oamenii.
    Sunt surprins totuși că nu au fost reacții la utopia asta cu încărcarea la distanță. Cei care lucrează în domeniul Tech ar fi trebuit să reacționeze: “hei! Stați așa: fizica are limitele ei, și pe baza acestor limite, nu se poate ceea ce visați voi”
    Așa da! Să tot ai o discuție cu oamenii. Ai cuvântul meu că dacă vom avea divergențe de opinie, nu îți voi purta pică, și ție voi respecta!

  • icetkk

    Divergențele de opinie sunt motorul unei discuții productive din care ambele părți au de învățat ceva. Ranchiuna și înjurăturile, după o discuție în contradictoriu, sunt pentru mințile slabe.

    Cât despre subiectul discuției anterioare, nu știu care este părerea oamenilor “tech” în legătură cu dimensiunea agregatelor necesare pentru inducție la distanță, dar un lucru e cert: tehnologia poate evolua infinit, totul poate deveni posibil, dar vulnerabilitatea țesutului viu la câmpuri EM nu se va schimba decât în 10-15.000 de ani de evoluție.

  • lucas

    vroiam sa le zic lui @Srb Srb si @Viorel Predatorul sa-si inchirieze o camera privata, doar pentru ei doi. Citesc des comentariile, dar aici a devenit deja ziar de scandal. Ceva de genul Crin Antonescu vs Ponta.

  • V.P

    Cum sa nu citesti pana dimineata asa comentarii :))). Suna altfel , alta calitate .
    10 +++ 👍👍

  • Mircea Radulescu

    credibil mai jos….

  • Mircea Radulescu

    Și-a adus aminte de prin anii 85 când Bill s-a inspirat cu al lui Windows 1.0 din Macintosh 🙂 Așa că războiul a început de mai bine de 30 de ani, ce faceți voi acum (tu, SRB, V.P.) este de înțeles 🙂

  • Viorel Predatorul

    Nu prea știam care era relația Windows – Macintosh, așa că am căutat ceva info. Ia uite ce am găsit pe Wikipedia:

    “The development of Windows began after Microsoft founder Bill Gates saw a demonstration at COMDEX 1982 of VisiCorp’s Visi On, a graphical user interface (GUI) software suite for IBM PC compatible computers. Microsoft first presented Windows to the public on November 10, 1983.”

    Mai departe:
    “IBM was notably absent from Microsoft’s announcement, and by late 1984 the press reported a “War of the Windows” between Windows, IBM’s TopView, and Digital Research’s Graphics Environment Manager (GEM). Microsoft had promised in November 1983 to ship Windows by April 1984, but subsequently denied that it had announced a release date, and predicted that Windows would ship by June 1985.”

    Eu din astea înțeleg că Microsoft a dezvoltat Windows după ce s-a inspirat nu de la Apple, ci de la alții (o interfață grafică pentru PC-urile IBM). Mai mult, Windows era deja dezvoltat în 1983, și prezentat publicului pe 10 noiembrie 1983, înainte de Macintosh. Mai mult, Macintosh a fost instalat pe computerul Lisa, care ulterior s-a dovedit a fi un eșec. Nu cred că cineva s-ar fi inspirat dintr-un eșec.

    Așadar, nu văd legătura cu Macintosh, un sistem de operare la a cărui dezvoltarere a contribuit Microsoft. De fapt, Steve Jobs a văzut succesul Windows-ului, și cum era în relații bune cu Bill Gates (cel puțin de fațadă, că în realitate știm cu toții ce părere avea despre acesta), i-a cerut ajutorul să își dezvolte și Apple un sistem de operare cu interfață grafică.

    Sincer Mircea, uneori nu văd de ce atâta efort să denaturați realitatea, faptele reale petrecute, doar de dragul de a a vă amăgi că Apple a fost baza a tot ce există…

  • Viorel Predatorul

    Problema ta tine de faptul ca citesti wikipedia romaneasca (pe care o citesc doar cateva sute de oameni), in loc sa citesti pe aia englezeasca, care are expunere la milioane de oameni.
    Chiar si la informatiile de pe aia romaneasca trebuie sa ai foarte mare atentie la text: “Au fost primele computere comerciale din lume cu maus și interfață grafică”

    Pe wikipedia englezeasca (https://en.wikipedia.org/wiki/Macintosh), scrie:
    “The Macintosh (/ˈmækᵻntɒʃ/ MAK-in-tosh; (branded as Mac since 1998) is a series of personal computers (PCs) designed, developed, and marketed by Apple Inc. Steve Jobs introduced the original Macintosh computer on January 10, 1984. This was the company’s first mass-market personal computer featuring an integral graphical user interface and mouse”

    Atentie Mircea: “primul computer al companiei Apple”, care a fost “produs in masa”. Asta nu inseamna ca a fost primul computer din lume asa cum a tradus ala pe wikipedia romaneasca dupa bunul plac. Inseamna ca este primul computer Apple produs in masa, care avea interfata grafica si mouse.

    Apple spune: “cel mai bun ecran pentru iPhone din lume”, si tu ca si altii intelegeti “cel mai bun ecran din lume” :)))

  • Mircea Radulescu

    Windows 1.0 is a graphical personal computer operating environment developed by Microsoft. Microsoft had worked with Apple Computer to develop applications for Apple’s January 1984 original Macintosh, the first mass-produced personal computer with a graphical user interface (GUI) that enabled users to see user friendly icons on screen. Windows 1.0 was released on November 20, 1985, as the first version of the Microsoft Windows line. Deci Apple a fost primul si pe engleza si pe romana, unul in ianuarie 1984 si celalalt in nov 1985, dupa aproape 2 ani la fel cum a fost iOS versus Android 🙂

  • Viorel Predatorul

    Tu citesti si retii doar ceea ce iti place, nu neaparat esenta care da adevarul.
    Cred ca este clar pentru tine, chiar daca recunosti sau nu, ca Microsoft a prezentat Windows-ul in Noiembrie 1983, cu doua luni jumatate inainte ca Apple sa prezinte Machintosh-ul. Faptul ca lansarea oficiala a Windows 1.0 s-a facut in Noiembrie 1985 a fost legata de nevoia de aplicatii, ceea ce a si facut din Windows o alegere mai buna in defavoarea Macintosh-ului (caruia ii lipseau cu desavarsire aplicatiile).

    Daca citesti mai jos din sectiunea de pe Wikipedia de unde ai citat, vei vedea ce frumos scris acolo:
    “The development of Windows began after Microsoft founder Bill Gates saw a demonstration at COMDEX 1982 of VisiCorp’s Visi On, a graphical user interface (GUI) software suite for IBM PC compatible computers.[4]”
    Deci nu vad nimic despre Apple, ci despre inspiratia data de catre o demonstratie a unei companii pe nume VisiCorp’s Visi On, in cadrul COMDEX din anul 1982.

    Mai jos:
    “Microsoft first presented Windows to the public on November 10, 1983.[5] […] Windows differed from both Visi On and Apple Computer’s Lisa by immediately offering many applications.”
    Aici vad ca Windows a fost prezentat in noiembrie 1983, si nu in Noiembrie 1985 cum ti-ar placea tie sa crezi.

    Si pentru un plus de cunoastere, cica primul computer cu interfata grafica a fost Xerox Parc, la inceputul anilor ’70, cand Apple nici nu exista. Chiar am fost socat sa vad ce interfata grafica complexa putea avea Xerox Parc, si toata lumea stie cat a furat Apple de la Xerox, si ulterior si Microsoft.
    Eu nu spun ca Microsoft este usa de biserica… Si Microsoft cat si Apple au furat de au rupt, sau poate este prea mult sa spun ca au furat. De fapt, si-au ajustat produsele la nevoia pietei, asta e tot.
    Ceea ce ma intriga pe mine este voracitatea cu care voi credeti ca Apple este ALFA si OMEGA, ca fara Apple nu ar fi existat CO2 sau Oxigenul, viata, ce sa mai vorbesc…

    Asa este, Android a aparut dupa iOS, si s-a inspirat puternic din iOS, fapt recunoscut public de catre dezvoltatorii Androidului. Dar iOS nu a reusit sa isi mentina avantajul urias decat cativa ani, pana la aparitia Android 4.0, cand lucrurile au luat o intorsatura dramatica in favoarea Androidului.

  • Mircea Radulescu

    Macintosh avea si maus si era net superior windows-ului 1.0, iar daca mai citesti o sa vezi cate a imprumutat Bill Gates de la Steve de-a lungul anilor, ca sa nu mai spui ca doar Bill l-a ajutat pe Steve cu al sau Office prin anii 2000. Se vede ca abia acum citesti lucrurile astea pe care altii le cunosc de mult.

  • Viorel Predatorul

    Bine prietene, fie cum spui tu. Sper sa inchei conversatia asta, ca degeaba stau la discutie pe subiectul asta 🙂